امام جمعه بندر دیلم:

مردم باید در عمل آثار ولایتمداری را مشاهده کنند

امروز ولایتمداری و انقلابیگری جز پیروی از رهبری معنای دیگری نخواهد داشت و انقلابیگری با انقلابی نمایی تفاوت دارد و مردم باید در عمل آثار ولایتمداری ما را مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
مردم باید در عمل آثار ولایتمداری را مشاهده کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام حسینی بوشهری در آیین استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) طی سخنانی ضمن اشاره به اتفاقات روز‌های پایانی رژیم پهلوی و مانع تراشی عوامل باقیمانده شاه برای ورود امام (ره) گفت: علیرغم توطئه‌های دشمن امروز چهل سال از انقلاب گذشت و ما به کوری چشم آن‌ها چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم و مایه مسرت ما است.
وی رهبر انقلاب را شاگرد و تالی تلو امام خواند و عنوان نمود: توطئه‌ها و بحران‌هایی که بعد از حضرت امام پشت سر گذاشتیم بواسطه ولایتمداری، بصیرت و صلابت حضور مردم بود و به اینجا رسیدیم.
امام جمعه دیلم راه گشای مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و داشتن ایرانی آباد را در پیروی از ولایت خواند و در این زمینه افزود: امروز ولایتمداری و انقلابیگری جز پیروی از رهبری معنای دیگری نخواهد داشت و انقلابیگری با انقلابی نمایی تفاوت دارد و مردم باید در عمل آثار ولایتمداری ما را مشاهده کنند.
ریس شورای فرهنگ عمومی دیلم با بیان اینکه راه‌های زیادی را گذر کرده ایم، ولی تا مرحله آرمانی فاصله زیاد داریم حل مشکلات معیشتی بوسیله مدیران جهادی را راه حل عبور از مشکلات دانست و در این رابطه اظهار داشت: امروز برای حل مشکلات به تفکر ایثار و جهاد نیازمندیم لذا همان گونه که انقلاب سخاوتمندانه به نسل اول و دوم انقلاب اطمینان کرد اکنون نیز باید به رسم امانت این فرصت‌ها را در اختیار نسل سوم و چهارم قرار داد تا انشالله بتوانیم مشکلات را با انسجام و وحدت حل کنیم.
گفتنی است این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) دیلم و حضور منسجم جمعی از بسیجیان گردان بیت المقدس و مسئولان شهرستان از محل دفتر امام جمعه تا مرقد مطهر شهدای گمنام برگزار گردید.

اجرای سرود نوجوانان پایگاه مقاومت امام جعفرصادق (ع) و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا برنامه‌های دیگر آیین استقبال نمادین از ورود بنیان گذار انقلاب اسلامی درسالروز ۱۲ بهمن بود.
ارسال نظرات