خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد

لزوم توجه به بصیرت‌افزایی و شناخت دشمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه توجه به بصیرت‌افزایی و شناخت دشمنان در این شرایط حساس بسیار مهم و ضروری است، گفت: اوقاف استان اقدام به اجرای بیش از 50 برنامه در این ایام برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۷۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

لزوم توجه به بصیرت‌افزایی و شناخت دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم طلیعه فجر فاطمی در آستانه ایام دهه فجر با حضور اعضای ائمه جماعات مساجد هیات امنای مساجد بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان همدان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان دراین مراسم با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهلمین فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: توجه به بصیرت‌افزایی و شناخت دشمنان در این شرایط حساس بسیار مهم و ضروری است و اوقاف استان اقدام به اجرای بیش از 50 برنامه در این ایام برگزار خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند گفت: اجرای نیات واقفین خیر اندیش، مراسمات بزرگداشت انقلاب اسلامی در سطح بقاع متبرکه و مساجد سطح استان به صورت هر شب در 10 مسجد سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این ایام در شهر همدان به 20 مسجد شخصیت‌های سیاسی اجتماعی و علمی و 40 نفر از مبلغین اعزام خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ابراز داشت: امسال 13 نفر از مبلغین خارجی که از جامعه المصطفی قم اعزام شدند و تبلیغ دین و نقش انقلاب را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات