حمایت از کالای ایرانی؛

رونمایی از چای هیئت توسط امام جمعه شهرستان صومعه سرا

ابوذر خوشبخت مسئول هیئت شهدای گمنام صومعه سرا بیان کرد:چای هیت توسط هیت شهدای گمنام صومعه سرا طراحی و برنامه ریزی شده و هدف از این کار حمایت از کالای ایرانی(اقتصاد مقاومتی)است.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۳۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، ابذر خوشبخت مسئول هیئت شهدای گمنام صومعه سرا در دیدار با حجت الاسلام راشد نوری امام جمعه شهرستان صومعه سرا بیان کرد: ما امروز با توجه به شرایط زمان و حال کشور و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال حمایت از کالای ایرانی به فکر یک حرکت اقتصاد مقاومتی افتادیم.
مسئول هیئت شهدای گمنام صومعه سرا اظهار کرد:چای هیئت توسط مجموعه شهدای گمنام طراحی و برنامه ریزی شد و هدف از این حرکت انقلابی حمایت از کالای ایرانی است، این چای یک محصول صد در صد ایرانیه و برروی این چای روضه اهل بیت خوانده شده است و همچنین چای هیئت بزودی در دسترس مردم قرار می گیرد.

حجت الاسلام راشد نوری امام جمعه شهرستان صومعه سرا با تقدیر از این فعالیت ارزشی متذکر شد:شما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرید، این کار کار قشنگی هست من از شما حمایت میکنم و همچنین سعی کنید کیفیت کار را خیلی بالا ببرید یک کالایی که میخواهد فروش بکند 80 درصد تبلیغات است و مابقی کیفیت باید هم تبلیغات و کیفیت را بالا ببرید.
وی افزود: اصل این کار کار خوبی است و در کنار آن بسته بندی باید در جاهای مختلف قرار گیرد در بسته بندی های کوچک،متوسط،بزرگ بکار ببرید هم پشتیبانی میشود برای کار تبلیغات هیت و هم یک خدمتی به مملکت خودتان و کسانی را درگیر کار کرده اید.
امام جمعه صومعه سرا در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله بتوانید این کار را گسترش دهید و این کار هم درآمدی هست برای خودتان هم درآمدی هست برای هیتتان، با توجه به وضع موجود دستگاه های استخدامی دولت، هر کس بخواهد کار بکند باید خودش همت و تلاش بکند و بنده به شخصه هرچی از دستم بر بیاید برای حمایت از اینکار انجام می دهم.

انتهای پیام


خبرنگار بسیجی سید محمد حسین توسلی

ارسال نظرات
آخرین اخبار