خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه شهرستان آبیک:

دهه فجر نوروز سیاسی ملت ایران است

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: دهه فجر نوروز سیاسی ملت ایران است و آیین های این دهه باید توسط خود مردم و با پشتیبانی انها انجام گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

علی ملکان مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها اسوه پاکدامنی، عفت، حجاب، تقوا، ایمان و ساده زندگی کردن است و باید گفت برترین نمونه یک زن مهم در جهان، ایشان هستند و در ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها باید بیشتر از زندگینامه این بانوی بزرگوار حرف زد وایشان را الگوی دختران و زنان قرار دهیم.
ملکان عنوان کرد: زنان و مادران شهدا را باید به حق گفت که از بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها الگو گرفته‌اند که توانسته‌اند فرزندانی با تقوا، با ایمان و خدا ترس در دامن خود پرورش دهند و تقدیم خدا و اسلام کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: نسل امروز حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها را الگو خود قرار دهند چراکه دختران امروز زنان و مادران فردا هستند و بدانید دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به دختران و زنان ماست.
ملکان تصریح کرد: زن و مادر یک نقش محوری و اساسی در هر خانواده را ایفا می کند و امروز دشمنان ما قصد دارند به این محور اصلی خانواده ضربه بزنند و اگر این اتفاق بیفتد در واقعا جامعه و کشور آسیب دیده است.
وی ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دهه فجر به عنوان نوروز سیاسی ملت ایران یاد کرد و افزود: آیین‌های این دهه با مشارکت آحاد مردم برگزار و ثمرات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود و آیین‌های ویژه این دهه باید توسط مردم برگزار شود، چراکه دشمن می‌خواهد این سرمایه عظیم ملی را که حضور ملت در صحنه هاست، تضعیف کند.
ملکان ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مدیران اجرایی است تا دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنند.
وی در پایان تاکید کرد: امروز دشمن قصد دارد با ماهواره و فضای مجازی اعتقادات دینی و مذهبی بانوان نسل امروز ما که همان عفت و حجاب آنان است تاثیر بگذارد و بی‌بند و باری را ترویج دهد ولی بانوان می توانند با عفت و حجاب اسلامی که تا کنون حفظ کرده‌اند مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها