خبرهای داغ:
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان همدان خبر داد

اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای استان همدان

معاون بهره برداری شرکت گاز استان همدان با اشاره به اتمام گازرسانی به همه شهرها و روستاهای استان همدان همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت گاز استان همدان اولین استان سبز کشور معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۷۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای استان همدانسعید احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تقارن اتمام گازرسانی به همه شهرها و روستاهای استان همدان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: با گازدار شدن همه شهرهای استان (30 شهر) و تمامی روستاهای دارای سکنه استان که بالای 20 خانوار جمعیت دارند (1024 روستا)، تا پایان آذر ماه سال جاری 632 هزار و 917 خانوار استان شامل 419 هزار و 49 خانوار شهری و 213 هزار و 868 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت گاز استان همدان اولین استان سبز کشور معرفی شد که نرخ کل خانوار شهری و روستایی گازدار استان  99.9 درصد است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان همدان با اشاره به اجرای 961 کیلومتر خطوط انتقال گاز و 9 هزار و 148 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان افزود: نزدیک به 318 هزار و 450 علمک نصب شده است و 604 هزار و 586 مشترک در استان از گاز طبیعی در استان استفاده می کنند که شامل 561 هزار و 886 مشترک خانگی، 40 هزار 130 مشترک تجاری و عمومی، 2 هزار و 521 مشترک صنعتی جزء، عمده و کشاورزی، 4 نیروگاه و 44 جایگاه CNG فعال است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون شبکه تغذیه و توزیع  129  کیلومتر شامل 92  کیلومتر در شهرها و 37  کیلومتر در روستاها اجرا شده است.

احمدی با اشاره به نصب ‌3  هزار و 911 انشعاب شامل 2938 انشعاب شهری و 973  انشعاب روستایی ابراز داشت: همچنین  ‌13  هزار و 75  اشتراک شامل 10 هزار و 30 اشتراک شهری و 3 هزار و 45 اشتراک روستایی  پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: طی سال جاری 14 هزار و 378 خانوار تحت پوشش استفاده از گاز طبیعی  قرار گرفته‌اند و 2 هزار و 480 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان همدان  عنوان کرد: همچنین طی 9 ماه ابتدایی سال جاری تعداد 162  واحد صنعتی، کشاورزی، جزء یا عمده و 14 روستا گازدار شده‌اند.

وی گفت: با توجه به اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان در سال جاری، در آینده اهم فعالیت‌های این شرکت شامل اجرای شبکه پراکنده استان، گازدار کردن هرچه بیشتر واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و کشاورزی جزء و عمده در استان همدان در راستای ارتقاء مدیریت سبز، افزایش تحویل گاز به نیروگاه همدان در راستای کاهش مصرف سوخت کوره و ارتقاء مؤلفه های زیست محیطی، جاری سازی و توسعه سیستم مانیتورینگ ایستگاه‌های گاز در سطح استان، برنامه‌ریزی برای بازسازی، مقاوم‌سازی و تقویت خطوط انتقال گازرسانی در استان، برنامه‌ریزی و اقدام برای ارتقاء ویرایش استاندارهای مدیریتی، ایمنی و زیست محیطی خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقاء کیفی خدمات با راه‌اندازی سامانه سامگ و تحویل کامل این نرم افزار خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت به 100 درصد خواهد رسید.

وی یادآور شد: با راه اندازی سامانه CRM در سال جاری، تمامی مشترکین گاز طبیعی از طریق راه‌های ارتباطی شرکت اعم از سامانه ارتباط با مشتریان به آدرس: crm.nigc-hm.ir  ، سایت پروتال شرکت به آدرس: www.nigc-hm.ir ، سامانه پیامکی با شماره 30008811 ،‌ سامانه تلفن گویا با شماره 3828011 و همچنین نرم افزار گوشی های تلفن همراه که از سایت شرکت گاز استان همدان قابل دریافت(download) است، خدمات غیرحضوری را دریافت کنند و همچنین انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را انعکاس دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات