خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

گرانی‌ها زاییده سوء تدبیر است

امام جمعه همدان گرانی‌ها را زاییده سوء تدبیر دانست و گفت: افرادی که اقدام به احتکار کالای اساسی و مورد نیاز مردم و دامن زدن به گرانی کردند چگونه می خواهند به فقرا پاسخگو باشند؟
کد خبر: ۹۱۰۳۴۳۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

گرانی‌ها زاییده سوء تدبیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان داشت: قوه قضاییه هنگام سونامی اقتصادی و حمله و تلاش بی رحمانه دشمنان داخلی و خارجی علیه این کشور اقدام به دستگیری و مجازات سلاطین کرد.

وی تصریح کرد: چنانچه از گذشته نسبت به برخورد با مخلان اقتصادی نظارت قوی و قاطعیت بود به این مرحله نمی‌رسیدیم هر چند نحوه برخورد با این قبیل متخلفان از این پس هم بسیار مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قشر ضعیف و پایین جامعه همیشه پای انقلاب ایستادند و آنهایی که نان شب برای خوردن ندارند حرمت انقلاب را نگه داشتند.

وی بیان کرد: کلان شهر بودن تنها به معنای آباد کردن شهرها و کوچه‌ها نیست بلکه اگر نسبت به تربیت انسان‌های آگاه اقدامی نشود کشور آباد هم به درد نمی خورد.

محمدی گفت: حل همه مشکلات مادی توسط انقلاب خوب است اما برای معنویت، اخلاق، انسانیت، دین و برزخ چه کارهایی باید شود.

وی گرانی‌ها را زاییده سوء تدبیر دانست و اظهار داشت: افرادی که اقدام به احتکار کالای اساسی و مورد نیاز مردم و دامن زدن به گرانی کردند چگونه می خواهند به فقرا پاسخگو باشند؟

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون خطرهای بزرگ از سر این کشور و ملت عبور کرده است.

وی افزود: برخی مدعی بودند انقلاب نوپای ایران در کمتر از سه روز سقوط می کند اما آن افراد هنوز هم منتظر سقوط این کشور هستند.

محمدی اضافه کرد: بی توجهی ملت به بزرگ‌ترین موهبت‌ها و پیروزی‌ها و کوچک شمردن آنها به علت برخی مشکلات موجود بی انصافی است.

وی ادامه داد: اگر ایران دشمن نداشت به این همه توفیق دست نمی یافت بنابراین همه این پیروزی ها به خاطر جنگ فیزیکی و مجازی دشمن است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: در زمان رژیم طاغوت، دشمنان اقدام به تحریک حس ناسیونالیستی قبایل و ایجاد جنگ بین آنها برای ایجاد شورش و ناامنی و جدا کردن مناطقی از کشور می کردند اما هم اینک قلب 80 میلیون ایرانی به هم پیوند خورده است.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی هم اینک تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور از نعمت گاز و انرژی برق برخوردار هستند اما برخی به جای شکرگزاری، طلبکار هم هستند.

محمدی ابراز داشت: زمانی برای درمان کوچک‌ترین بیماری باید به خارج از کشور مراجعه می کردیم اما الان بیماران اروپایی برای درمان به بیمارستان های ایران مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان هنگام جنگ تحمیلی برای پرتاب خمپاره به سمت دشمن قناعت می‌کردند اما الان به برکت انقلاب اسلامی بالاترین قدرت نظامی را داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات