فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اولین دستاورد انقلاب و دهه فجر شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و نباید دستاوردهای انقلاب را به افتتاح پل و مدرسه و غیره خلاصه کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۹۰۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

اولین دستاورد انقلاب و دهه فجر استقلال آزادی جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در ششمین جلسه ستاد دهه مبارک فجر که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: اولین دستاورد انقلاب و دهه فجر شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و نباید دستاوردهای انقلاب را به افتتاح پل و مدرسه و غیره خلاصه کرد.

وی افزود: برخی در داخل و خارج از مرزها به دنبال ناامید کردن مردم هستند و ما به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم، نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم و با نمی‌شود و نمی‌توانیم شیرینی دهه فجر و بهمن را به کام خودمان و مردم تلخ کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه با دستگاه‌هایی که نمی‌توانند با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند و گزارش عملکردهای خود را در اختیار آنها قرار ندهند تا به بحث و نظر مردم برسانند، در پایان بهمن ماه برخورد و از مدیران کم کار خداحافظی خواهم کرد، گفت: مدیران برای من حرمت دارند اما نباید به مردم و نظام خیانت کنند حرمت را زیر پا بگذارند.

وی با بیان اینکه همه روزهای من دهه فجر است، گفت: نسل جدید، نوجوان و جوان باید با کارهایی که بعد از انقلاب و در طول این چهل سال انجام شده است، آشنا شوند، چراکه وقتی دهه با این عظمت داریم باید قدر آن را دانست و برنامه‌ریزی کرد و وقت گذاشت تا همه ایام همانند دهه فجر باشند.

ناصری تاکید کرد: از همه مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادهای مربوطه انتظار می‌رود که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر برنامه‌ریزی و تلاش کنند که بهترین عملکردها را در حوزه‌های ساماندهی و تکمیل کلنگ‌زنی پروژه‌ها و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب داشته باشند چراکه ارزشیابی مدیران را در انعکاس عملکرد دولت و نظام در جشن ۴۰ سالگی و دهه فجر می‌دانم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در ایام الله دهه فجر دو نمایشگاه در سطح شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را در این شهرستان به نمایش خواهیم گذاشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات