خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین:

نیروی انتظامی قزوین در مناطق عملیاتی غرب 59 شهید تقدیم کرده است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تعداد رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب از ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب بالغ بر ۶۰۰ نفر بوده و ۵۹ نفر از عزیزان در این مناطق به فیض شهادت نائل شذه اند.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۰۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ سید مجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین در نشست خبری تبیین نقش رزمندگان قزوین در غرب و شمال غرب اظهار کرد: مستندات موجود و مطالعات انجام شده بیانگر آمارها و ویژگی های شاخص رزمندگان استان قزوین است.
وی با اشاره به نقش نیروهای نیروی انتظامی استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب ابراز کرد: ما دارای سه نیرو ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب در آن زمان بودیم.
این مسوول ابراز کرد: تعداد رزمندگان استان قزوین در این مناطق از ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب بالغ بر ۶۰۰ نفر بوده و طبق آمار امروز ما ۲۶۷ نفر ساکن استان قزوین هستند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: تعداد شهدای نیروی انتظامی در این مناطق ۵۹ نفر و تعداد جانبازان مناطق غرب ۵۷ نفر می باشد.
اشرفی خاطر نشان کرد: تعداد شهدای ناجا در این مناطق بیش از شهدای این سازمان در دیگر مناطق است که علت آن تمرکز بیشتر ما در این مناطق می باشد..
وی ابراز کرد: دفاع جانانه از مرزها از ویژگی های رزمندگانی است که در مناطق غرب و شمال غرب حضور داشته اند، بهترین جوانا ما در این مناطق به شهادت رسیدند و بسباری از مردم همان مناطق با دیدن رزمندگان ژاندارمری وارد عرصه شده و کنترل منطقه را به دست گرفتند.
اشرفی توضیح داد: کمیته انقلاب در این مناطق دارای فهالیت زیادی بودند، موضوع مهم این است شهدای شهربانی تماما به صورت داوطلبانه وارد این مناطق شده بودند و به لحاظ تجربه بالایی که داشتند، نقش آموزش دهی را در این مناطق به عهده گرفتند و به خوبی به آن عمل کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین در خاتمه گفت: برکت خون این شهدا و رزمندگان بود که انسجام حاکم بر نیروی انتظامی را رقم زد و امروز اگر نیروی انتظامی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد به برکت خون این شهیدان عزیز است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها