خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار :

دشمن تفاوتی بین هیچ قشر و حزبی قائل نیست/ تخریب خدمات دولت و نظام به نفع هیچ کس نیست

حبیبی گفت:مدیران از جنس مردم بوده و با توجه به شرایط فعلی، تخریب خدمات دولت و نظام به نفع هیچ کس نیست لذا نردبان تخریب خدمات نظام نباید پله داشته باشد. دشمن تفاوتی بین هیچ قشر و حزبی قایل نیست و همه ما را به چشم جمهوری اسلامی می بیند پس وحدت لازمه جامعه است
کد خبر: ۹۱۰۲۶۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار در نشست مطبوعاتی مدیران اقتصادی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد بیان کرد:امید آفرینی یکی از الویت های ما در راستای جلب اعتماد مردم است و این از وظایف ذاتی مدیران است.
وی گفت:در هیچ سالی قبل یا بعد از انقلاب در بودجه کشور، مشخصا اعتباری برای کالاهای اساسی تخصیص نمی یابد اما امسال الویت اول ما توجه به معیشت مردم است تا در بحث تهیه کالاهای اساسی به مردم فشاری وارد نشود.
معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد:هیچ گونه مشکلی در خصوص کالاهای اساسی وجود ندارد و حمایت از تولید، کنترل و تعدیل از وظایف مدیران است.
حبیبی عنوان کرد:ممکن است در تامین کالا به حد مطلوب نرسیم اما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا تنظیم بازار در الویت کار ما باشد و بخشی از مشکلات مردم مرتفع گردد.
وی افزود:مشکل اصلی در برخی بخش ها مشکل مدیریتی است که با انسجام بین سه قوا در راستای رفع مشکلات بخش تولید، هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد مانع تولید شود.
معاون امور اقتصادی استاندار تصریح کرد:در بحث رفع محرومیت از بخش های محروم، خدمات جمهوری اسلامی در روستاها بیش از نیاز روستاها بوده و امروزه بیش از ۸۴ درصد روستاها از نعمت آب سالم برخوردارند و همچنین خدمات زیربنایی در روستاها قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.
حبیبی اضافه کرد:حلقه گمشده ای که در این خصوص وجود دارد در زمینه مدیریت اقتصادی است که موجب ایجاد مشکلاتی در بخش اشتغال روستایی شده و دولت بسته های تسهیلاتی برای رفع این مشکل ارایه کرده است.
وی خاطرنشان کرد:نکته مهم این است روابط عمومی ها باید ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها داشته باشند. مدیران باید پاسخگو باشند تا شبهات برطرف شود و اصحاب رسانه که همیشه در کنار دستگاهها بوده اند در این ایام نیز امیدافرینی نمایند.
حبیبی تصریح کرد:مدیران از جنس مردم بوده و با توجه به شرایط فعلی، تخریب خدمات دولت و نظام به نفع هیچ کس نیست. لذا نردبان تخریب خدمات نظام نباید پله داشته باشد. دشمن تفاوتی بین هیچ قشر و حزبی قایل نیست و همه ما را به چشم جمهوری اسلامی می بیند پس وحدت لازمه جامعه است.
وی گفت:قبل از انقلاب، کشور مستعمره دشمن بود و امروز دنیا را ما مدیریت می کنیم لذا توقع ما این است اصحاب رسانه همراه با مدیران و در جهت امیدآفرینی، تلاش نمایند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها