خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:

چهل عنوان برنامه با محوریت چهل سالگی انقلاب

حجت الاسلام انصاری گفت:امسال معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب، چهل عنوان برنامه را طراحی و تبیین نموده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۲۴۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: امسال، چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و هر سال اقتدار انقلاب بیش از پیش بر جهانیان نمایان می شود.
وی گفت:آنچه اهمیت دارد آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهایی است که در طول این چهل سال از برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده و برای این امر نیاز به روشهای نوینی است که مخاطبین گروه هدف را جذب نماید و اثرگذاری بیشتری بر این قشر داشته باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد:به همین منظور امسال سعی ما بر این بوده تا درصد زیادی از عناوین برنامه های آموزش و پرورش توسط دانش آموزان طراحی و اجرا شود. چرا که این امر موجب ایجاد انگیزه مضاعف در قشر نوجوان و جوان جهت بازخوانی تاریخ و اهداف انقلاب می شود.
حجت الاسلام انصاری عنوان کرد: امسال معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب، چهل عنوان برنامه را طراحی و تبیین نموده است.
وی افزود:این چهل برنامه شامل برنامه های شاخص این اداره کل است که سعی شده توسط دانش آموزان به اجرا در آید.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:شاخص ترین برنامه های اداره کل آموزش و پرورش شامل افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین، برگزاری مراسم نمادین استانی زنگ انقلاب در ۱۳بهمن ماه، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان، برگزاری جشنواره آیینه زمان(زندگی به سبک روح الله) می باشد.
این مسوول اضافه کرد: همچنین برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات دانش آموزان، همایش هویت ملی کودک ایرانی اسلامی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این اداره کل می باشد.
حجت الاسلام انصاری یادآور شد:مسابقه دلنوشته چهل سالگی انقلاب، برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها