خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت بحران استان

۱۰۰ ایستگاه برای اسکان مسافران تمهید شده است/ استان در آماده باش کامل است

مهدیخانی عنوان کرد:برای اسکان مسافران ۱۰۰ ایستگاه مشخص شده و اگر کمبودی احساس شود به این تعداد اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۲۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین، در جلسه شورای اضطراری مدیریت بحران که به ریاست مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران دستگاههای خدمات رسان در سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد بیان کرد:به گفته کارشناسان هواشناسی در چند روز آینده استان با بارندگی ها و برودت شدید هوا مواجه خواهد شد و هیچ گونه کوتاهی از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

وی گفت: با استانهای همدان و زنجان هماهنگی لازم انجام شده و می توانیم در صورت لزوم کمکهای لازم بین استانها انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد:به دلیل بارش برف در همه محورهای مواصلاتی و یخ زدگی سطح برخی جاده ها، تمامی نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم به مردم کمک کنند.

 مهدیخانی عنوان کرد:کوتاهی در این زمینه قابل توجیه نیست و باید در مواقع بحران طوری عمل کرد که زندگی مردم دچار اخلال نشود. در همین راستا برای اسکان مسافران ۱۰۰ ایستگاه مشخص شده و اگر کمبودی احساس شود به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی درادامه از همه مسولان شهرستانها خواست برای مجهز کردن ایستگاه های مورد نظر هر چه سریع تر اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان به مسوولان صنعت و معدن تصریح کرد:در بحث آرد نانوایی ها، صنعت و معدن موظف است تمهیدات لازم را بیندیشند تا نانوایی ها با مشکل آرد مواجه نشوند. همچنین از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست در مواقع بحران شرایط را اول برای جاده های اصلی مساعد نمایند.

 مهدیخانی گفت:هر جا که پایگاه هلال احمر مستقر است باید در نزدیکی این ایستگاهها یک امداد خودرو نیز حضور داشته باشد تا در مواقع ضروری از آنها استفاده شود.

وی ضمن اشاره به خطر کولاک در گرنه ها اضافه کرد:به گفته کارشناسان هواشناسی خطر کولاک در گردنه ها بسیار زیاد است و اگر شرایط جاده ای مساعد نباشد با کمک نیروی پلیس گردنه ها مسدود خواهد شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها