خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

دستگیری باند سارقان احشام و کشف 6میلیاردی دام در تاکستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری باند سارقان احشام و کشف 450 راس گوسقند سرقتی در شهرستان تاکستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۶۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

سرهنگ "مهدی حاجیان" جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت های مکرر احشام در در شهرستان تاکستان و ایجاد جو ناامنی در بین دامداران، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه ای در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی و تحقیقات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت 5 سارق و پس از کسب دستور نیابت قضایی و عزیمت به استان های غربی کشور،سارقان را در مخفیگاهشان شناسایی و در یک اقدام ضربتی 5 سارق را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان داشت: با انتقال متهمان به مقر پلیس آگاهی شهرستان در بازجوئی فنی ماموران به 15 فقره سرقت در استان های قزوین و زنجان و سرقت 450 راس گوسفتد اعتراف و 4 مالخر را نیز در این خصوص معرفی کردند.
سرهنگ حاجیان خاطر نشان کرد: ماخران نیز در یک عملیات غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در استان "تهران" دستگیر وتعداد 450 راس دام از مالخران کشف شد.
وی با اشاره به اینکه دام های سرقتی کشف شده به مالباختگان رد مال شد تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها