خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

زینب گونه در برابر عملیات روانی دشمن بایستیم

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الام(عج) استان قزوین گفت: زینب کبری پرستار نهضت اباعبدلله (ع) بود اگر زینب از نهضت اباعبدلله پرستاری نمیکرد دشمن با عملیات روانی آن نهضت را از بین می برد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۵۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الام(عج) استان قزوین در جشن میلاد حضرت زینب (ع) که در حوزه فاطمه الزهرا با همکاری مرکز فرهنگی خانواده برگزار شد اظهار کرد: حضرت زینب در کاخ یزید که جلسه ای به منظور تحریف راه امام حسین (ع ) برپا شده بود، ابن زیاد می خواست با عملیات روانی نتیجه روانی جنگ را به نفع خود به اتمام برساند و اینجا حضرت زینب باید با این جنگ روانی مقابله میکرد؛ لذا به ابن زیاد گفت این شمایید که دروغگو و فاسق هستید و با خطبه ای همه حقایق را روشم کردند.
وی ادامه داد: در مجلس یزید نیز زینب کبری که حداقل داغ برادران و برادر زاده هایش و فرزندانش را دیده و داغدیده است و با همه سختی که در مسیر کربلا تا شام آمده اند تحمل کرده، با این وضع به مجلس یزید می برندش تا تحقیرش کنند، یزید در آن مجلس از سرمستی یک به ظاهر پیروزی حرفایی به حضرت زینب زد که ایشان در پاسخ یزید را تحقیر کرد و گفت ای فرزند طلقا یعنی زمانی که جد او پس از فتح مکه اسیر شده بود و به اسارت پیامبر اسلام درآمد و پیامبر گفت شما آزادید و مورد بخشش قرار دارید و معاویه را آزاد کرد و با این حرف خواست بگوید که شما آزاد شده پیامبر هستید و مپندارید که الان ما دست شما اسیر باشیم ما خونمان را پای آزادی و آزادگی داده ایم.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: زینب کبری رسالت بیدار کردن مردم شام و کوفه را داشتند که با خطبه های شیرزنانه اش مردم را بیدار میکرد.حضرت زینب در کاخ یزید گفت که عجب روزگاری ست که حزب ستارگان به دست حزب آزادشدگان کشته می شوند!
معبودی افزود: زینب کبری پرستار نهضت اباعبدلله (ع) بود اگر زینب از نهضت اباعبدلله پرستاری نمیکرد دشمن با عملیات روانی آن نهضت را از بین می برد.
وی عنوان کرد: امروز هم دشمن جنگ روانی و عملیات روانی را بر ما تحمیل کرده است و اگر زینب (س) توانست جنگ روانی دشمن را شکست دهد زنان جامعه ما هم باید مانند زینب با بصیرت خود با عملیات روانی مقابله کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: عملیات روانی دشمن عفت زدایی از زنان جامعه و غیرت زدایی از مردان ما است و یزید امروز علیه ما جنگ روانی راه انداخته است.
وی یادآور شد: ما برای مقابله باید اول دشمن را خوب بشناسیم و شگردهای او را شناسایی کنیم و خود را آماده کنیم و با این جنگ زینب گونه مقابله نماییم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها