خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز برای دفاع در مقابل آمریکا و امثال آن نیاز به تفکر شهید «همدانی» است، گفت: امروز با وسوسه‌هایی مطالب دفاع مقدس را زیر سوال می‌برند که باید با آمادگی و بصیرت دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۶۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

امروز برای دفاع در مقابل امریکا به تفکر شهید همدانی نیاز است/ لزوم الگو گیری از سردار همدانی در زمان مشکلات و فتنه هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای 5 اظهار کرد: در سال 65 عملیات‌های مختلفی همچون عملیات کربلای 4 اتفاق افتاد که لشکر 32 انصارالحسین(ع)  نقش بزرگ و تاثیرگذاری در این عملیات داشت.

وی با بیان اینکه در همزمان شدن مراسم رونمایی از کتاب شهید «همدانی» با سالروز عملیات کربلای 5 رمزی نهفته است، به تشریح نقش رزمندگان استان همدان در عملیات کربلای 4 پرداخت و بیان کرد: لشکر 32 انصارالحسین(ع) در این عملیات یک گردان غواص و دو گردان 163 و 155 را پای کار آورد و توانست موفقیت‌های بزرگی در این کربلا به دست آورد به طوری که توانستند به خاک عراق ورود پیداکنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه رزمندگان استان همدان در عملیات کربلای 5 افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی آفریدند، افزود: بعد از عملیات کربلای 4 خداوند عنایت کرد و نیروها بعد از یک وقفه  15 روزه در عملیات کربلای 5 شرکت کردند و خوش درخشیدند.

*حضور ۲۵ گردان از استان همدان در عملیات کربلای۵

وی با تاکید اینکه 25 گردان از استان همدان درعملیات کربلای5،  پای کار امد و موفقیت بزرگی کسب کرد، یاداور شد: در این عملیات استان همدان شهدای والامقامی را تقدیم نظام و انقلاب نمود.

سردار مجیدی  در ادامه سخنان خود، با قرائت بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید همدانی به نقش ایشان در جبهه های حق علیه باطل و دفاع از اسلام و انقلاب اشاره و بیان کرد: این شهید والامقام در طول 40 سال تمام زندگی خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرد و خدمات شایسته ای ارائه داد و برای امروز ما و آیندگان درس را به خوبی مشق کرد.

وی  با ابراز اینکه  شهید همدانی علارقم ایثارگری ها فراوان در راه اسلام و انقلاب، همواره خود را بدهکار انقلاب می دانست، گفت: شهید همدانی در استان همدان برای همگان شناخته شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم الگو گیری از سردار همدانی در زمان مشکلات و فتنه ها، افزود: امیدواریم بتوانیم از ایشان درس بگیریم که در سختی ها  و مشکلات چگونه مقاومت کرد و در زمانی که فتنه موج می زد با چه بصیرتی توانست حق را از باطل تشخیص دهد و در جایی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیاز شد که در خارج از کشور حضور پیدا کند و جمله‌های زیبایی که نشان از بصیرت و آگاهی شهید «همدانی» است، به زبان بیاورد که فرمود برای من جنگیدن در حلب  فرقی با جنگیدن در شلمچه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز برای دفاع در مقابل آمریکا و امثال آن نیاز به تفکر شهید «همدانی» است، خاطرنشان کرد: امروز  با وسوسه‌هایی مطالب دفاع مقدس را زیر سوال می‌برند که در این راستا باید مراقب و آماده باشیم که وسوسه‌ها در ما اثر نکند و این تبلیغات دشمن و تهاجمات شبکه های اجتماعی که همچون بمباران زمان جنگ تفکر ارزشی انقلاب ما را بمباران می‌کند ما را تحت تاثیر قرار ندهد.

سردار مجیدی یادآور شد: همه ما باید با تأسی به زندگی شهید همدانی به بصیرت کافی دست یافته و در جریان‌های مختلف به کار ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات