خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ملایر:

فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث نگرانی دشمنان شده است

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ملایر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و همین موضوع باعث نگرانی دشمنان این نظام شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۸۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث نگرانی دشمنان شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید کتابی در جلسه تنظیم و کنترل بازار شهرستان اظهار داشت: باید تلاش شود تا کالاهای اساسی به‌موقع و در میزان لازم به دست مصرف‌کننده برسد.

وی عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و همین موضوع باعث نگرانی دشمنان این نظام شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ملایر ادامه داد: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند با ترفندهای مختلف شیرینی این پیروزی را از ما بگیرند ولی هرگز موفق نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران عزیز اسلامی موانع زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و در راه آرمان‌های انقلاب شهدای بسیاری تقدیم این نظام کرده‌اند.

کتابی افزود: دشمنان زمانی که در جنگ علیه ایران و همچنین راه‌های دیگر به موفقیت دست نیافتند، با تحریم‌ها و هدف قرار دادن اقتصاد ایران به دنبال اهداف خود هستند.

وی عنوان کرد: با اینکه کشور ما در منطقه‌ای قرارگرفته است که درگیری‌ها و ناامنی در منطقه زیاد است ولی با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، از امنیت بالایی در سطح منطقه و جهان برخوردار هستیم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ملایر تأکید داشت: باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی کنترل‌ها و بازرسی‌ها را بیشتر کنیم تا این اقدامات برای مردم ملموس‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات