خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه دشمنان قصد دارند جشن چهل سالگی انقلاب را به کام مردم تلخ کنند، گفت: مردم با بصیرت و حسینی ایران اسلامی با توکل به خدا و یاری خواستن از حضور حضرت مهدی(عج) نقشه‌های شوم دشمنان را برآب می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۶۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

دشمنان قصد دارند جشن چهل سالگی انقلاب را به کام مردم تلخ کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست روشنگری پایگاه حضرت معصومه(س) شهرستان بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب، دشمنان و ضدانقلاب‌ها قصد دارند با آغاز تجمعات، اعتراضات و اغتشاشات را سامان دهند تا به خیال خام خود جشن چهل سالگی انقلاب را به کام مردم تلخ کنند.

وی با بیان اینکه این خیالی باطل بیش نیست، افزود: مردم با بصیرت و حسینی ایران اسلامی با توکل به خدا و یاری خواستن از حضور حضرت مهدی(عج) نقشه‌های شوم دشمنان را برآب می‌کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: با کم کردن چشم و هم‌چشمی‌ها و تجملات، می‌توان زندگی بهتری عاری از هر گونه تنش و حس رقابت در بین دوستان و خویشان داشته باشیم.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان افزود: بسیاری از ازدواج‌های دیر هنگام به خاطر همین تشریفات و تجمل‌گرایی خانواده‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات