میز خدمت مسجد علی بن ابی طالب(ع) فوتبال برگزار شد

مسئول برگزاری میز خدمت از رزمایش یک روزه "خدمت بی منت" در مسجد علی بن ابی طالب(ع) سی متری فوتبال خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور بیش از بیست مدیر بسیجی و جمعیتی 150 نفره برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۰۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سروان پاسدار عبدی مسئول برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: میز خدمت بسیج کارمندان به همت حوزه اداری شهید رجایی با حضور فعال مدیران دستگاه ها و کارمندان بسیجی از اداره های مختلف برگزار شد.

عبدی بیان کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی‌هایی که از قبل داشته است، می‌داند که کدام مناطق و محله ها با چه مشکلاتی مواجه هستند و نسبت به مشکلات از اداره های مختلف دعوت به عمل می آورد.

فرمانده حوزه شهید رجایی تصریح کرد: نمایندگان دستگاه ها با اختیار کامل از آن اداره در این رزمایش شرکت می کنند و با اشتیاق مشکلات و گرفتاری های مردم را می شنوند و سعی می شود در حد امکان در این جلسه مشکلات را برطرف کنند و در صورت حل نشدن در مصوبه های جلسه آورده می شوند و بسیج کارمندان به عنوان ناظر در پیگیری مصوبه ها نظارت خواهد کرد.

عبدی در پایان با اشاره به گستره خدمت رسانی بسیج و تلاش برای رضایتمندی عمومی مردم از دستگاه ها خاطر نشان کرد: بسیجیان  در کنار مردم ارزشمند و انقلابی ایران اسلامی  آمادگی کامل دارند در خرمشهرهای پیش رو با توکل بر خداوند متعال، راه انقلاب را در دومین چهل سالگی خود به پیش برده و نقشه‌های دشمنان زبون نظام اسلامی را در هر نقطه‌ای از جهان نقش بر آب نمایند.

ارسال نظرات