خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد:

افتتاح درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان استان قزوین همزمان با دهه فجر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: درمانگاه تخصصی موقوفه بیدستان تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید و خدمات فوق‌تخصصی به مردم ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۷۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جریان بازدید از درمانگاه خیریه شهر بیدستان و تشرف به آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) باراجین ، با اشاره به بازدید از موقوفات قازان ابن ارغوان در بیدستان و درمانگاه موقوفه این شهر اظهار کرد: این کلینیک با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال تکمیل است و اعتبار احداث آن از محل اعتبارات موقوفه ارغوان تأمین‌شده است که تا دهه فجر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی ارائه خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای بررسی برنامه‌های فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه در امامزاده اسماعیل باراجین(ع) حضور پیدا کردیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: طی این بازدید مقرر شد مسائل حقوقی در کارگروه حقوقی موردبررسی قرار گیرد و در خصوص تملکات اطراف امامزاده، املاک متعلق به بقعه، املاک خریداری‌شده و معارضینی که در کنار پلاک امامزاده واقع هستند تعیین و تکلیف و حصارکشی شوند تا از دست‌اندازی به املاک بقعه جلوگیری شود.
‌مجیدی ابراز کرد: با توجه به ضرورت بازسازی حیاط و اتمام شبستان نیمه‌کاره امامزاده مقرر شد تا پایان سال و با مساعد شدن هوا فعالیت عمرانی و مرمت انجام و مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ همچنین در خصوص سرویس بهداشتی و اماکن تجاری بقعه نیز تصمیماتی گرفته و مقرر شد مکان وضوخانه تغییر پیدا کند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها