ناصر اميري جانباز شيميايي و هنرمند انقلاب به ديار حق شتافت/حضور هنرمندانه در جبهه ها از فعاليت هاي شاخص وي بود

هنرمند بودن اين مرحوم و خلق تصاويري زيبايي از دوران دفاع مقدس باعث شد براي ساخت 8 مستند براي كنگره استان دعوت شود و اين مستند ها تا مرحله تدوين هم جلو رفت كه با عروج وي اين مستندها هم ناتمام ماند .
کد خبر: ۹۰۹۶۰۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي: ناصراميري رزمنده ، جانباز شيميايي و هنرمند انقلاب اسلامي كه متعهدانه در راه پيشبرد اهداف ارزشهاي انقلاب و دفاع مقدس گام نهاده بود ؛ در سن 65 سالگي و به علت بيماري به جمع همرزمان خود پيوست .

اسماعيل غلامي همرزم و دوست اين رزمنده دفاع مقدس گفت : مرحوم ناصراميري از انقلابي ترين افراد بود كه با تشكيل كميته هاي مردمي در قبل از انقلاب به عضويت اين كميته ها درآمد و به مبارزات خود با رژيم طاغوت دراراك پرداخت .

وي به فعاليتهاي ديگر مرحوم ناصر اميري اشاره و خاطرنشان كرد : با پيروزي انقلاب اسلامي و تشكيل كميته انقلاب وي به مبارزات خود با گروههاي مختلف ضد انقلاب پرداخت و با شروع جنگ نيز به عضويت سپاه پاسداران درآمد.

غلامي درهمين خصوص خاطرنشان كرد : با شروع جنگ تحميلي و با توجه به علاقه زياد مرحوم اميري كه به كار فرهنگي داشت به كار در جهاد سازندگي پرداخت و درصحنه هاي مختلف پشت جبهه و خط مقدم حضوري فعال داشت و در تمامي عمليات هايي كه استان مركزي حضور داشت نيز، حضوري فعال داشت.

وي به هنرمند بودن اين مرحوم هم اشاره و افزود : در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور به فعاليتهاي عكاسي و فيلمبرداري از مناطق عملياتي پرداخت و تصاوير زيادي را از دوران دفاع مقدس به يادگار گذاشته است .

همرزم مرحوم ناصراميري به فعاليتهاي وي بعد از پایان جنگ پرداخت و گفت:حضور دركارخانه ماشين سازي اراك تا زمان بازنشستگي و دنبال كردن برخي كارهاي ديگر فرهنگي از جمله فعاليتهاي وي در بعد از دفاع مقدس بود .

وي به همكاري مرحوم اميري با ستاد كنگره 6200 شهيد استان هم اشاره و افزود : هنرمند بودن اين مرحوم و خلق تصاويري زيبايي از دوران دفاع مقدس باعث شد براي ساخت 8 مستند براي كنگره استان دعوت شود و اين مستند ها تا مرحله تدوين هم جلو رفت كه با عروج وي اين مستندها هم ناتمام ماند .

اسماعيل غلامي در خصوص خصوصيات اخلاقي و رفتاري وي مي گويد: مرحوم ناصر اميري كه داراي دو فرزند بود ؛ جزء افرادي بود كه كمتر حرف ميزد و بيشتر كار ميكرد و یکی از با اخلاق ترین رزمندگان داراي و اخلاص در كارها را در اولويت داشت.

روحش شاد و يادش  هميشه گرامي باد.

ارسال نظرات