خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ولایت تبریز در گفتگو با بسیج:

حماسه مردم در 9 دی کارآمدی نظام را به ظهور رساند

جانشین فرمانده سپاه ولایت تبریز گفت: حماسه تاریخی و بی بدیل مردم انقلابی ایران اسلامی در 9دی 88 بار دیگر کارآمدی نظام دینی در مقابل با استکبار جهانی را به ظهور رساند.
کد خبر: ۹۰۹۵۷۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

عادل سیف زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: نهم دی جبهه متحدی که فراغ از صف بندی های سیاسی به صورت ید واحده و با هدف دفاع از دین و انقلاب و ارزش ها به میدان آمد و طومار فتنه و آشوب را در هم پیچید.

سیف زاده بیان داشت: اگر به اول انقلاب نگاه کنیم همین مردم بودند که به فرمان امام راحل به میدان آمدند و پیروزی انقلاب را شکل دادند همان ها بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی با جان و دل خود به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: مردم را در همه صحنه ها حاضر و آماده دیده ایم که از هیچ چیز خود کم نگذاشته اند و این وظیفه مسئولان و مدیران کشور را خیلی سخت می کند که باید برای حل مشکلات این مردم زور و شب نشناسند.

سیف زاده با تاکید به وظیفه همگانی برای حفظ آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن بیادن کرد: نباید هیچ کداممان از دشمن غفلت کنیم و در گذشته بمانیم چراکه دشمن همان دشمن است و این بار با ترفندهای دیگر به میدان آمده است.

وی در پایان ابراز کرد: حضور در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب یکی از راه های مقابله و مایوس کردن دشمنان است که امروز بیشتر از دیگر اوقات مورد نیاز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار