خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد:

9 دی، یک روز بود ولی "خیر من الف شهر"!

حجت الاسلام معبودی گفت: خروش مردم در 9 دی در یک روز اتفاق افتاد ولی "خیر من الف شهر " بود چرا که فتنه را خاموش کرد و فتنه گران را رسوا نمود.
کد خبر: ۹۰۹۵۶۰۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه شب گذشته(یکشنبه شب) در شهر محمود آباد نمونه با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع )قزوین، مسوولین ادارت، بسیجیان و مردمان انقلابی مصلی این شهر برگزار شد که تجلی بخش روحیه ی انقلابی و نشانگر وحدت امت اسلامی بود.
حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)، در بیانات خود به فتنه سالهای ۶۸ و ۷۸ و ۸۸ اشار نمود و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه های آمریکا برای براندازی نظام در ایران افشا شد.
وی خاطر نشان کرد: از دسیسه های آنها نخست براندازی از درون بود که وقایع خوزستان ، ترکمن ، کردستان ‌و منافقین گواه این امر هستند.
معبودی یادآور شد: دومین توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، براندازی از بیرون بود که رژیم صدام را مجهز کردند برای سرنگونی انقلاب، این جنگ تحمیلی باعث شد که فقط استان قزوین ۳ هزار شهید گلگون کفن فدا کند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه گفت: رهبر فرمودند: انقلاب دچار یک بیماری شده که فقط حضور مردم این بیماری را درمان می کند.
این مسوول ابراز کرد: خروش مردم در 9 دی در یک روز اتفاق افتاد ولی "خیر من الف شهر " بود چرا که فتنه را خاموش کرد و فتنه گران را رسوا نمود.
وی در خاتمه تاکید کردند: این انقلاب را کسی نمیتواند از بین ببرد زیرا این وعده الهی است که هرکس خدا را یاری کند خداوند او را یاری میکند.
در پایان شعار های کوبنده مرگ بر آمریکای مردم شهر، خاتمه بخش محفل حماسی این شب شد.
4001/پ40/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها