خبرهای داغ:
مسوول عقیدتی سپاه قزوین:

تاریخ آزمایشگاه انسانها است/ بازخوانی نه دی مهم است

مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور مردم انقلابی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه (ع) در حسینیه دهستان رجایی دشت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۹۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور مردم انقلابی و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جواد الائمه (ع) در حسینیه دهستان رجایی دشت برگزار گردید.
علی کوچک خانی مسئول عقیدتی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم با تبریک هفته بصیرت اظهار داشت: نهم دی ماه تجلی اراده و قدرت الهی در ملت بود و با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تابعیت از ولی امر خود درس بزرگی به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیا طلبان داد.
وی خاطر نشان کرد: بازخوانی نه دی بسیار پر اهمیت است زیرا که در آن تاریخ آزمایشگاه انسانها و باز خوانی حوادث مهم تاریخی عبرت آموز مانع از تکرار حوادث مشابه خواهد شد و باعث تقویت و انسجام و اتحاد ملی می شود.
کوچک خانی یادآور شد: فتنه در قرآن بیست گونه استعمال شده هست که یکی از دستورات مهم قرآن مبارزه با فتنه گران است.
هادی سیاسی استان قزوین سه راهبرد مهم دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری را اینگونه تشریح کردند که از سال ۵۷ تا ۶۸ سعی در تغییر ساختار نظام داشته اند و از سال ۶۸ تا ۸۶ تغییر رفتار در نظام را نشانه گرفتند و از سال ۸۶ تا کنون هم سعی در مهار انقلاب داشته اند.
این مسئول ابراز کرد: دشمنان در دهه اول از طریق تجزیه طلبی، ترور و کودتا در دهه دوم، قائله قائم مقامی، کوی دانشگاه چند قطبی کردن جامعه حاکمیت، اجرای پروژه فشار از بیرون، چانه زنی در داخل و در دهه سوم مهار داخلی با انتخابات۸۸، مهار منطقه ای داعش، مهار با تحریم و در دهه چهارم تحریم اقتصادی با هدف و فشار از طریق مذاکرات هسته ای از جمله اقدامات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: بحمدالله این فتنه های سنگین توسط مردم بصیر و با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای بساط خودش را جمع کرد و خنثی گردید.
کوچک خانی در خاتمه اظهار کرد: البته دشمنان ساکت نخواهند نشست و مطمئنا برای سالهای آینده برنامه هایی دارند که باید هوشیار باشیم که همیشه از فتنه ها و برنامه های دشمن به جای تهدید و آسیب تبدیل به فرصت شود تا ان شاالله نظام جمهوری اسلامی با رهبری امام خامنه ای وصل به حکومت امام زمان (عج) شود.
4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها