مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

مردم در نهم دی پشتیبانی خود را از نظام و ولایت نشان دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم سراب گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ پشتیبانی خود از نظام اسلامی، ولایت و آرمان های متعالی انقلاب را بار دیگر نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۲۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر افزود: انسان های بابصیرت هرآنچه را که می شنوند در مورد آن تفکر و تعقل می کنند و از حوادث روزگار عبرت و در مسیر روشن و مسیر ولایت قدم برمی دارند و این بصیرت است که انسان را از فضای مه آلود و غبار آلود همچون قطب نما نجات می دهد.

وی اظهار داشت: بصیرت است که انسان را از فتنه نجات می دهد و در شرایط فتنه و فضای غبار آلود  تشخیص دوست از دشمن سخت و تشخیص خادم و خائن سخت تر و در این شرایط است که باید با تصمیم بهنگام و موثر از فتنه و فتنه گر دور شد.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه هنوز فتنه انگیزی علیه ایران اسلامی از سوی استکبار خاموش نشده است، گفت: برخی از تریبون های مختلف ندای حمایت از سران و جریانات فتنه را سر می ‌دهند، بنابراین برای پیشگیری از فتنه‌های دیگر باید این فتنه را برای نسل‌های آینده بیشتر تجزیه و تحلیل کرد.

وی اضافه کرد: عده ای می گویند ۹ سال پیش اتفاق افتاده چرا تکرار می شد ولی باید بدانند که هنوز سران فتنه اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند و موضع طلبکارانه دارند و بر موضع غلط خود پافشاری می کنند و اگر اعتراض داشتند باید به مراجع قانونی مراجعه کنند و هنوز متاسفانه در مجلس و دولت افرادی هستند که از سران فتنه حمایت می کنند.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: حماسه ۹ دی دستاوردهای بسیار ارزشمند داشت و آن تداوم انقلاب را تضمین کرد چراکه مخالفان نظام با ایجاد شکاف در بین مردم و ولایت فقیه می خواستند مردم را مایوس و القا کنند که این نظام مشکلات اقتصادی و رفاهی را حل نمی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار