خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

بسیج در مهار فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشت و با تمام وجود به میدان آمد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش بسیج در فتنه 88 گفت: بسیج در مهار فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشت و با تمام وجود و تا پای جان به میدان آمد و با ولایت‌پذیری خود دشمن را ناامید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

بسیج در مهار فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشت و با تمام وجود به میدان آمدسرهنگ داوود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به یادآوری برکات نتایج حماسه یوم الله ۹ دی و گرامیداشت این روز اظهار داشت: گرامیداشت این روز باعث می‌شود که بدانیم اگر مردم در میدان و گوش به فرمان ولایت مطلقه فقیه باشند فتنه‌گری‌های دشمنان نظام و انقلاب به جایی نمی‌رسد.

وی افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با امام و روزی است که یک بار دیگر استکبار جهانی و دشمنان داخلی پوزه‌شان به خاک مالیده شد و ناامید شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه ۸۸ سرنگونی نظام اسلامی بود، اظهار داشت: امروز خطر نفوذ، در مرحله نفوذ در مسئولین نظام است و مرحله ای خطرناک است که هوشیاری مردم و دلسوزان نظام را می‌طلبد.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ به علت اینکه حق و باطل با هم آمیخته شده بودند و تشخیص برای برخی مشکل بود و سران فتنه خاتمی، موسوی و کروبی با پشتیبانی رسانه‌های غربی و عوامل اطلاعاتی و نفوذی دشمن به فتنه دامن می‌زدند، به طول انجامید.

ابراهیمی گفت: مردم با هدایت‌ها و بصیرت‌افزایی‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی نقش اصلی و اساسی را در خلق حماسه ۹ دی داشتند.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسرائیلی فتنه ۸۸ باید روشنگری کرد چراکه روشنگری دست فتنه‌گران را می‌بندد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش بسیج در فتنه 88 تصریح کرد: بسیج در مهار فتنه ۸۸ نقش کلیدی داشت و با تمام وجود و تا پای جان به میدان آمد و با ولایت‌پذیری خود دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: بسیج برای مبارزه با نفوذ و جلوگیری از بازگشت عناصر کودتای ۸۸ مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش مهمی دارد و باید از تمام ظرفیت اطلاعاتی، فرهنگی و بصیرت افزایی خود و تبیین گفتمان امامین انقلاب استفاده کند تا نفوذی‌ها را رسوا کند.

ابراهیمی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حماسه ۹ دی طمع دشمنان را قطع و دشمن را ناامید کرد و باعث شد که دشمنان بدانند ایران با دیگر کشورها فرق می‌کند چراکه رهبری حکیم و فرزانه و مردم ولایتمدار و در صحنه دارد.

وی بیان داشت: پیام این روز بزرگ برای دوستان این است که اگر ولایت‌مدار و در صحنه باشند دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند و پیام آن برای دشمنان این است که باید ایران را به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار و قدرتمند پذیرند و امیدی به شکست آن نداشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تقوا یعنی در میدان بودن و اگر مردم عزیز ما در میدان باشند و گوش به فرمان رهبر خود باشند و از دشمنان تبعیت نکنند و استقامت کنند یاری خداوند را همراه خواهد داشت؛ پیروزی از آن ماست و آینده روشن در انتظار مردم کشور ما است و قدرت استکبار رو به افول است و بدانیم که فقط ابر قدرت خداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات