خبرهای داغ:
مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان بهار گفت: حضور مردم در 9 دی حضوری همراه بابصیرت و برخاسته از دیانت بود بنابراین این حادثه یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

حضور مردم در 9 دی حضوری بابصیرت و برخاسته از دیانت بودفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت حماسه تاریخ ساز 9دی با تأکید بر لزوم یادآوری این روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که انقلاب اسلامی آن را در خود ثبت کرد.

وی افزود: 9 دی مردم ایران این فتنه را خاتمه دادند و ثابت کردند که در هر شرایطی حامی رهبر و کشورشان هستند.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان بهار حادثه 9 دی را نمونه‌ای از عناصر قدرت نظام برشمرد و گفت: در این حادثه بی نظیر، هیچ کس دست اندرکار نبود وقدرت فکری که شاکله نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشید وآن حماسه بی‌نظیر پدید آمد.

وی با بیان اینکه امروزه، کسانی که سعی بر ایجاد فتنه داشتند چشم به نسل‌ها و جوانان بعدی است چون می‌دانند سرمایه ملت ایران مردم هستند، اظهار داشت: این انگیزه در آنها وجود دارد اما تا وقتی که مردم و جوانان مؤمن، باانگیزه، بابصیرت هستند و آگاهی دارند، دشمن نخواهد توانست کاری بکند.

کتابی اصل ابراز داشت: دشمنان این ملت، روز 9 دی را فراموش کرده‌اند، آن کسانی که فکر می‌کنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامی هست، یادشان رفته است که نزدیک به 40 سال است که هر سال در بیست ودوم بهمن، در همه‌ شهرهای این کشور، جمعیت‌های عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون می‌آیند و«مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی عنوان کرد: فتنه 88 تنها همین تجمع‌های تعدادی افراد نبود، بلکه ریشه‌دار و بیماری عمیق از جانب دشمنان بود که اهدافی داشتند و مقدمات فراوان و هدف‌های خطرناکی دنبال آن بود که با این برخوردهای گوناگون سیاسی، امنیتی ومثل اینها حل نمی‌شد؛ یک حرکت مردمی لازم داشت که این حرکت، 9دی بود و مردم با حضور خود آمدند و بساط فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان بهار تصریح کرد: حضور مردم در 9 دی حضوری همراه بابصیرت و برخاسته از دیانت بود بنابراین این حادثه یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است.

وی با بیان اینکه دشمنان هر کاری می‌توانستند انجام دادند و آخرین حربه آنان تحریم‌های اقتصادی بود، گفت: ملت با بصیرتی که فتنه 88، بزرگ‌ترین فتنه در طول انقلاب را خنثی کردند، تحریم‌های اقتصادی را هم خنثی می‌کنند.

کتاب اصل افزود: راز ماندگاری این اعتقادات و این انقلاب اتکای به ایمان و خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات