خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی در خیابان‌ها، نمایش عظمت و بصیرت و هوشمندی ولایتمداری مردم عزیز ایران بود که مهمترین نقش، در خاموش کردن شعله آتش فتنه را ایفا کرد و دستاوردهای بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

حضور حماسی مردم در 9 دی نمایش عظمت و ولایتمداری مردم ایران بودسرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص 9 دی اظهار داشت  نهم دی ماه یوم ا.. است؛ چراکه خاموش کردن فتنه کاری نیست که با اراده ما انسان‌ها انجام بگیرد، این کار خداست.

وی تصریح کرد: در ایام فتنه که 8 ماه به طول کشید، کشور ما متحمل خسارت‌های فراوانی شد از جمله اینکه چهره انقلاب در عرصه‌های بین المللی مخدوش شد، نگرانی شدیدی در دل هواداران انقلاب در جهان ایجاد و همچنین خسارات مالی و جانی و... زیادی به کشور زده شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ادامه داد: برخی می‌خواهند القا کنند که این فتنه به خاطر بد اخلاقی‌های نامزدان انتخاباتی بوده است اما با پژوهش می‌توان به این رسید که فتنه 88 یک طرح برنامه‌ریزی شده برای براندازی نظام بود که در سایه مطالبات انتخاباتی پیگیری می‌شد، چراکه معترضین در کف خیابان اصل نظام و ولایت را هدف گرفته بودند .

وی یادآور شد: علت اصلی وقایع فتنه ۸۸ و امثال آن به بی‌بصیرتی خواص جامعه برمی‌گردد، اگر خواص جامعه بصیرت داشتند این همه خسارات ایجاد نمی‌شد و در زمین دشمن بازی نمی‌کردند.

مهدوی ادامه داد: انسان بصیر طبق فرمایشات امیرالمومنین علی(ع) دارای سه ویژگی است هر آنچه را می‌شنود درباره آن فکر می‌کند، ظاهربین نیست و کسی است که از وقایع تاریخی عبرت می‌گیرد.

وی در رابطه با نقش بسیج در خنثی‌سازی سازی فتنه 88 بیان کرد: نقش نیروهای انقلابی و نهادهایی مانند بسیج در توطئه‌های نگین استکبار کاملاً مشهود بوده و بسیج توانست مثل همیشه حفظ و حراست از انقلاب را با اجرای برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی به خوبی انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: حضور حماسی مردم در نهم دی در خیابان‌ها، نمایش عظمت و بصیرت و هوشمندی ولایتمداری مردم عزیز ایران بود که مهمترین نقش، در خاموش کردن شعله آتش فتنه را ایفا کرد و دستاوردهای بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: از جمله این دستاوردها این بود که فتنه‌گران را به انزوا برد و دشمن را از برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده خود نا امید کردند و به دشمنان گفتند هر طرح و نقشه‌ای برای کشور عزیز ما داشته باشید ما مردم بصیر با حضور خود در صحنه؛ آنها را خنثی خواهیم کرد.

مهدوی بیان کرد: برای زنده نگه داشتن ۹ دی باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد که ما بتوانیم از این قضایا عبرت گرفته و از فتنه‌های بزرگی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد جلوگیری کنیم و همچنین دلیل دیگر زنده نگه داشتن نهم دی، جلوگیری از تحریف این حادثه بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات