خبرهای داغ:
صادر شد:

بیانیه بسیج رسانه استان قزوین به مناسبت حماسه 9 دیماه

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دیماه صادر گردید.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دیماه صادر شد.
متن بیانیهبه شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلْقَوْمِ الظّالِمینَ خداوندا! ما را دستخوش فتنه (و بلای) مردم ستمکار قرار مده ...[یونس / 85]
9دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب است.
حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب ایران اسلامی همانگونه که در طول 40 سال گذشته نشان داده‌اند با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت ساز و پیروی از ولی فقیه که از عوامل اصلی غلبه بر مشکلات فراگیر نظام است تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب و راه ولایت دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچ خدشه‌ای در اراده عظیم و پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.
بی شک زنده نگه داشتن روز بزرگ، تاریخی و تاریخساز 9 دی و بررسی ریشه ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیامهای آن، موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی در جامعه می شود و همچنین از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه هایی از این دست در سالیان بعد جلوگیری خواهد کرد.
اصحاب رسانه استان قزوین با پاسداشت ایام الله حماسه ۹ دی، امسال نیز هم گام با آحاد مردم بصیر و ولایتمدار استان، و پیرو بیان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند" شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز و حضور در لحظه‌ مناسب، اساس کار مؤمن است..." با حضور در تجمع بزرگ گرامیداشت حماسه ۹ دی در خیابان شهدا قزوین (و دیگر نقاط استان) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری همراه مردم غیور ایران اسلامی، همزبان و همدل خواهند بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها