خبرهای داغ:
معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

حماسه 9دی مرهون تحول درونی مردم است

معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: امام (ره) می فرمایند آنچه که موجب ظهور این انقلاب شد یک انقلاب درونی در دل ملت بود که باعث بروز یک انقلاب بزرگ گردید.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز سردار محبی معاون فرهنگی تبلیعات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست فرهنگی که در حسینیه عاشقان ثارالله قزوین برگزار شد، در جمع پایوران سپاه صاحب الامر(عج) گفت: فرهنگ سازی از محورهای اصلی سپاه پاسداران است و این فرهنگ در ۵ محور و هرکدام ۴ مولفه و ۲۳ شاخصه دارند که برای تحقق تک تک این فرهنگ تلاشهای فراوانی صورت می گیرد می باشد .
محبی ادامه داد: این فرهنگ ها شامل فرهنگ ارزش محور، قانون محور، انسان محور و محیط محور است و فرهنگ ارزش محور دارای ۴ مولفه است مولفه معنویت گرایی، مولفه انقلابی گری، مولفه جهاد گری و مولفه ولایت محوری است و فرهنگ ارزش محور فرهنگ اصل سپاه است و موجودیت سپاه به این فرهنگ وابسته است هویت و ماهیت سپاه پاسداران با این فرهنگ تعریف می شود. و تقویت این محور ارزشی از ماموریت های سپاه است.
وی افزود: طبق فرموده فرمانده کل قوا ، آنچه که سپاه را از هر نیروی نظامی و ارتش مجهز و مجلل در دنیا متمایز میکند معنویت است و تصور این نباشد که این قدرت و اقتدار سپاه بخاطر ساز و برگ نظامی ست، ما در عالم نیروهای نظامی پیشرفته کم نداریم ولی آنچه که سپاه را برجسته و متمایز میکند معنویت است!
معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران تصریح کرد: مولفه انقلابی گری ماموریت ذاتی سپاه است و پاسداران مداوم در حال تربیت شدن انقلابی هستند! این تربیت انقلابی گری منجر به توحید می شود و حاکمیت غیر از حاکمیت الهی را به رسمیت نشناسد و هیچ سعادت و اخروی را به غیر از سعادت الهی نداند.
سردار محبی اذعان کرد: اگر امروز در مقابل قدرت ها ایستاده ایم به برکت ظهور تربیت انقلابی گری است، حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی در یک عملیات دفاع مقدس در پیامی فرمودند، آنچه که برای اینجانب غرور انگیز و افتخار آفرین است روحیه بزرگ و بلوغ سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت طلبی این عزیزان است که سربازان ولی الله اعظم هستند و این است فتح الفتوح، یعنی حضرت امام پیروزی های رزمندگان را فتح الفتوح ندانستند و فرمودند این تحولی که در افراد ایجاد شده و این روحیه ای که برای افراد ایجاد شده را فتح الفتوح می دانم.
این مسوول خاطرنشان کرد: امام (ره) می فرمایند آنچه که موجب ظهور این انقلاب شد یک انقلاب درونی در دل ملت بود که باعث بروز یک انقلاب بزرگ گردید.
سردار محبی در پایان بیان کرد: اگر ملت در نهم دی به خیابان ها آمدند و حماسه آفریدند مرهون همان تحول درونی مردم است، و این فتح الفتوح است.
1012/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها