خبرهای داغ:
در تفام نامه کمیته امداد قزوین با یک موسسه خیریه و همکاری سپاه قزوین اجرا می شود؛

ساخت 12 خانه برای مددجویان در کرمانشاه

براساس تفاهم نامه کمیته امداد استان قزوین با موسسه خیریه اباصالح المهدی (عج) و سپاه صاحب الامر (عج)، 12 واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین احداث می شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن را یکی از مشکلات و دغدغه های همه خانواده ها و مددجویان تحت حمایت دانست و بیان کرد: مسکن، اشتغال و درمان مشکلات و موانع جدی پیش روی مددجویان تحت حمایت است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های مختلف بستر رفع محرومیت و موانع را در زندگی مددجویان فراهم کند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: یکی از ظرفیت های مناسب برای ارائه خدمات مورد نیاز به ولینعمتان ، موسسه های خیریه هستند، موسسه های خیریه فعال و شناخته شده که دارای مسئولان مشخص و عملکرد شفاف هستند، توانایی و استعداد شایسته ای برای جذب مشارکت های مردمی دارند.
وی اضافه کرد: با این رویکرد و با توجه به اعلام موسسه خیریه اباصالح المهدی (عج) مبنی بر جمع آوری کمک های مردمی به منظور احداث مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه این نشست ترتیب داده شد تا این کمک ها برای مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب اختصاص یابد.
مومنی عنوان کرد: با توجه به آورده مذکور پیش بینی می کنیم 12 واحد مسکونی در منطقه سرپل ذهاب برای مددجویان زلزله زده فاقد مسکن احداث شود که با هماهنگی انجام شده با مسئولان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مقرر شد با توجه به هزینه بالای ساخت مسکن، تأمین بخشی از هزینه ها از سوی سپاه استان قزوین انجام شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه واسط اغنیاء و فقراست بنابراین مشکلات احصاء شده مددجویان به نیکوکاران و افراد توانمند علاقمند برای کار خیر اعلام می شود و نیکوکاران براساس نیات خیر خواهانه خود اقدام به برآوردن نیازهای مددجویان می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم شهروندان استان می توانند کمک های خود را با هر مبلغ از طریق کد مهربانی # 028*8877* اهدا کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها