خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین اذعان کرد:

کاهش صداقت در جامعه منشاء بسیاری از پرونده های قضایی

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: تشکیل 260 هزار پرونده در استان نشان می دهد که بیماری های قلبی و روحی در جامعه افزایش یافته است و باید با تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی برای کاهش و پیشگیری از آنها اقدام کرد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۴۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در دیدار با مردم شریف محمودآباد نمونه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: دوای اصلاح قلب، روح و جان انسان ها شلاق، زندان و مجازات نیست بلکه داروی درمان دردهای باطنی، یاد خدا و قیامت و تقویت معنویات و ارزش های اسلامی است.
مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: انسان موجودی مرکب از جسم و روح است و همانگونه که جسم انسان بیمار می شود روح نیز بیمار شده و باید برای درمان آن به اطبای حاذق و ماهر مراجعه شود.
وی افزود: این طبیب چیزی جز ارزش های اسلامی و معنویت نیست که می تواند انسان را از دام های شیطانی، گناه و آسیب های اجتماعی حفظ کرده و به سمت عبودیت و بندگی الهی راهنمایی کند.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: امروز صداقت در جامعه کاهش و دروغ افزایش یافته است و منشاء بسیاری از پرونده های قضایی همین کاهش صداقت در جامعه و میان افراد است.
رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: انقلاب اسلامی که در آستانه چهل سالگی آن هستیم براساس این ارزش ها شکل گرفت و توانست بسیاری از دردها و امراض قلبی و روحی انسان ها را از میان ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی ادامه داد: امروزه هنگام صحبت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به پیشرفت های صنعتی و علمی ایران اشاره می شود در حالیکه دستاورد مهمتر از آنها رشد و تعالی فرهنگی و معنوی جامعه است.
این مسئول قضایی استان اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی مردم و به ویژه نسل های نوجوان و جوان باور کرده اند که عزت و اقتدار انسان ها در سایه یاد خدا و بندگی الهی است و قدرت های اسکتباری جهان پوشالی و فناپذیر هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی دارد، افزود: پیشرفت مهم انقلاب بازگرداندن خودباروی به نسل جوان و خنثی کردن توطئه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی است.
این مقام قضایی استان اضافه کرد: امروزه علیرغم تمامی تلاش های استکبار جهانی نسل نوجوان کشور نه تنها از ارزشهای انقلاب فاصله نگرفته اند بلکه با بصیرت بیشتر به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان هزاران کانال فارسی و غیرفارسی زبان علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی راه اندازی کرده اند اما هیچگاه در اهداف شوم خود که انحراف جوانان از آرمان های انقلاب است موفق نبوده اند.
وی با انتقاد از مدیران متکبر، خودخواه، تنبل و کسل در مدیریت جامعه افزود: مدیران در نظام جمهوری اسلامی با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت سنجیده می شوند و هر مدیری که به آرمان های انقلاب بی توجه باشد توسط خود مردم کنار گذاشته خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها