خبرهای داغ:
مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

مسوولان با مسایل حاشیه ای، برای مردم دغدغه ایجاد نکنند

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:با توجه به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداختن به موضوعات حاشیه ای و جنگ اعصاب بین مسوولان به جای پی گیری امورات و دغدغه های مردم سبب بی اعتمادی مردم و ضعف کشور، استان و شهر مورد نظر می شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۳۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در شورای اداری بخش دشتابی که در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهر ارداق برگزار شد با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در زمینه خدمت به مردم اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرموده اند که "وظیفه ما و همه دست اندركاران است كه به این مردم خدمت كنیم و در غم و شادى ومشكلات آنان شریك باشیم كه گمان نمیکنم عبادتى بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد" که این مهم نشان دهنده اهمیت خدمت به مردم است.
وی افزود: با نگاهی به سخنان و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این نتیجه می رسیم که در عبارات و سخنان مختلفی آن ها بر خدمت به مردم، احساس وظیفه در خدمتگذاری، توجه ویژه به طبقه محروم و غیره تاکید دارند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: در چنین شرایطی و با توجه به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداختن به موضوعات حاشیه ای و جنگ اعصاب بین مسئولان به جای پی گیری امورات و دغدغه های مردم سبب بی اعتمادی مردم و ضعف کشور، استان و شهر مورد نظر می شود
فاطمی نسب خاطرنشان کرد: اگر تامل بیشتری به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در زمینه ریاست طلبی داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که در خدمت به مردم و در تعمیق بخشی مفاهیم اسلامی و انقلابی باید از یک دیگر سبقت بگیریم و خود را درگیر روزمرگی و مسائل حاشیه ای نکنیم.
وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه تصریح کرد: وقتى مسئولان امر در پذیرش مسئولیت ها متوجه سنگین شدن بارشان در روز جزا باشند، دیگر كسى براى گرفتن مسئولیت وارد بداخلاقی ها و رذائل اخلاقى نخواهند شد و دست به تخریب دیگران نخواهند زد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امیدواریم تمامی مسئولان و مدیران بتوانند گام های اساسی و هم در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم و نهادینه شدن دین اسلام در جامعه بردارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها