خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

مدیران جامعه اسلامی باید خود را امانتدار مردم بدانند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: همه به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی همه باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۹۲۸۵۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان آوج که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: کار در دستگاه قضایی بسیار پیچیده و سخت است زیرا خدمات بسیار وسیعی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به سایر دستگاه ها ارائه می دهد.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: قانون باید به طور مساوی و در بین همه افراد جامعه اجرا شود و در این میان کسانی که بخواهند با اعمال خلاف قانون و با مصلحت اندیشی های فردی حق جامعه را تضییع کنند، بدانند که دستگاه قضایی در مقابل آنها کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در ادامه بیان داشت: مصلحت‌اندیشی نسبت به اصل نظام قابل قبول است اما مصلحت‌اندیشی نسبت به حفظ موقعیت یک نفر در یک جایگاه صحیح نیست.
رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مشروعیت آن برگرفته از ولایت اهل بیت (ع) است، توفیق الهی محسوب می‌شود که باید به پست‌ها به عنوان امانتی از سوی مردم نگاه کنیم.
وی افزود: همه در یک جامعه اسلامی حضور داریم و آموزه های دینی و سیره ائمه اطهار(ع) در زندگی فردی و اجتماعی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید با اخلاق، متعهد، فروتن و متواضع و به معنای واقعی خدمتگذار مردم باشند.
این مقام قضایی استان بیان داشت: همه به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی سوار بر کشتی نظام هستیم، پس با هر نگاه سیاسی همه باید تلاش کنیم برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان اظهار داشت: وظیفه اصلی دستگاه قضایی، احقاق حق و تحقق و اجرای عدالت است و رئیس جدید دادگستری شهرستان آوج باید بر مبنای قانون و حفظ استقلال و حرمت‌ها عمل کند.
در این مراسم از زحمات عمران تقوی همت آبادی تقدیر و میر حسین حسینی به سمت رییس جدید دادگستری شهرستان آوج منصوب شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها