خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

حادثه‌ی 7 دی باعث شتاب جریانات انقلاب در قزوین شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: حادثه‌ی 7 دی باعث حضور گسترده‌تر مردم و شتاب جریانات انقلاب سال 1357 در قزوین شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۱۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان قزوین گفت: حادثه‌ی 7 دی باعث حضور گسترده‌تر مردم و شتاب جریانات انقلاب سال 1357 در قزوین شد.
وی با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری افزود: به همین مناسبت بایستی نگاه ویژه‌ای به وقایع انقلاب در قزوین داشته و به بیان واقعیت‌های این رخداد تاریخی همت گمارده شود.
حقایق‌پور گفت: اگر چه به مرور زمان بسیاری از عوامل انقلاب بویژه نیروهای موثر در خلق این رخداد بزرگ را از دست می‌دهیم ولی بایستی همه‌ی دستگاه‌ها در جهت حفظ این وقایعه و ثبت و ضبط آن تلاش کنند.
این مسوول افزود: 7 دی نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب قزوین بود که پس از این رخداد تاریخی که جنبه‌ی ملی و فراملی پیدا کرده، باعث حضور گسترده‌تر مردم در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به سفر همکاران فرهنگی بنیاد کشور به استان بر پیگیری مصوبات این سفر و تداوم فعالیت‌های معاونت فرهنگی تاکید کرد.
گفتنی است: در این نشست ضمن بررسی راهکارهای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر تهیه و انتشار مستندات انقلاب تاکید شد.
همچنین تداوم دیدارهای کارکنان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تقدیر از فعالان اجرای طرح سپاس مورد تاکید قرار گرفت.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها