فرمانده سپاه میانه:

مردم در 9دی از هویت انقلاب، نظام و رهبری دفاع کردند

فرمانده سپاه میانه در همایش بصیرتی کارکان سپاه، حماسه 9دی را جلوه ای از قدرت اتحاد، یکدلی و وحدت مردمی در دفاع از ارزش ها عنوان کرد و گفت: در 9دی؛ مردم از هویت انقلاب، نظام و رهبر خود، حمایت و دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۹۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی افزود: عده ای غافلانه بر این تصورند که مردم به جهت حمایت از گروه خاصی به میدان آمده بودند و عده ای دیگر، عامدانه و برای تضعیف این حرکت حماسی و ارزشمند، در تلاشند تا باورهای غلط جناحی بودن این حرکت مردمی را در اذهان، متجلی سازند در صورتی که مردم برای دفاع از انقلاب و پشتیبانی از ولایت به صحنه آمدند و این همان حقیقتی است که باید مورد تبیین قرار گرفته و نگذاریم 9دی مورد تحریف قرار گیرد.

   وی اتحاد و وحدت را از جنبه های ایجابی و ماندگار حماسه 9دی عنوان و بیان کرد: در تمامی مقاطع زمانی، عنصر وحدت و صمیمیت، ما را در برابر مکر دشمن به ید واحد تبدیل کرده و پیروز میدان خواهد کرد.

   محمدی اضافه کرد: فتنه 88 از آنچه که در اذهان ما متصور است، پیچیده تر، عمیق تر و خطرناکتر بود و در صورت موفقیت می توانست کشور، انقلاب و نظام را با چالش هایی بسیار بزرگ مواجه کرده و آن را تا پرتگاه نابودی به پیش برد اما در سایه رهبری حضرت آقا و حرکت طوفانی مردم ولایی مان، حماسه 9دی مشت محکمی شد بر دهان تمامی یاوه گویان خارجی و فتنه گران داخلی.

   فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه فتنه گران، تنها نابودی انقلاب را دنبال نمی کردند بلکه تمامی باورها و اعتقادات ما را نشانه رفته بودند، اظهار کرد: توهین به مقدسات، توهین به عاشورا و  پرچم خونین حضرت سیدالشهداء، توهین به نوامیس مردم، و خسارت به اموال عمومی، کارهایی بود که آنها انجام می دادند تا ضربه خود را به نظام و اسلام وارد سازند.

   محمدی افزود: اکنون نیز دشمن یک لحظه از برنامه های شوم خود عقب نشینی نکرده است و تمام تلاشش این است که جشن های 40 سالگی انقلاب را مختلّ کرده و مردم را نسبت به این نظام و کارآمدی آن بدبین کند اما دست خدا بر سر این نظام، سایه افکنده است و عبور پیروزمندانه 40 ساله انقلاب از تمامی مکرها، تهدیدات و خصومت های دشمن، نشان از این واقعیت و معجزات الهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار