مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد :

110 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان مرکزی وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از 110 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۱۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اعلام این خبر افزود :سرانه ورزشی استان مرکزی حدود 86 صدم متر مربع میباشد که در شهرستان های استان 40صدم تا یک متر مربع می باشد.

وی ادامه داد : در استان مرکزی 110 پروژه نیمه تمام وجود دارد که در سال 96 ، پنجاه پروژه و در سال 97 بیست پروژه که در مجموع 70 پروژه در این دو سال انتخاب و در حال تکمیل شدن میباشد که این پروژه ها در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 کلنگ زنی شده است.

حقدادی بیان داشت : امیدواریم تا پایان سال و همزمان با جشن انقلاب حدود 15 پروژه که 6 پروژه اماکن ورزشی در سطح استان که حدود 20 میلیارد هزینه شده است و 5 پروژه زمین های چمن مصنوعی میباشد که با کمک دهیاری ها ساخته و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد : سعی کرده ایم پروژه هایی را در اولویت نخست قرار دهیم که دارای شرایط فیزیکی بالای 50 درصد می باشند را برای تکمیل و افتتاح قرار دهیم.

وی گفت : حدود 85 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان مرکزی وجود و حدود 20 درصد مردم استان مرکزی در ورزش همگانی فعال و مشارکت دارند که حدود 3 درصد کمتر از آمار استاندارد وزارت ورزش و جوانان می باشد.

حقدادی در پایان گفت : کلیه اماکن های ورزشی در سطح کشور و استان مرکزی برابر ماده 88 تنظیم و یا ماده 5 الحاق ، پس از تشریفات قانونی به بخش های خصوصی ، هیات های ورزشی و ... واگذار و این اجاره بهای اماکن به حساب خزانه دولت واریز میشود ولی در سیاستی که اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اتخاذ کرده است ، سیاست متفاوتی می باشد که اماکن ورزشی تخصصی با حداقل اجاره بها واگذار گردد.

ارسال نظرات