خبرهای داغ:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

مواد مخدر و برخورد جدی دستگاهها با این معضل دغدغه مردم است

صفاپور گفت:در نظرسنجی های موجود طی پنج سال گذشته، اولین و مهمترین دغدغه مردم، مواد مخدر است و همه در مقابله با آسیب های اجتماعی وظیفه ای داشته و باید به رسالت خود جهت ایجاد حساسیت لازم در جامعه برای جلوگیری از پیامدهای بعدی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۱۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اردشیر صفاپور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که به ریاست زاهدی استاندار قزوین و با حضور مسوولان و مدیران استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:نوجوانان و جوانان ما در معرض آسیب های اجتماعی هستند که ریشه همه آنها اعتیاد است و اگر برای مقابله با آن تدبیر نکنیم باید هزینه های سنگینی را متحمل شویم.

وی گفت:باید آموزش و حساس کردن جامعه را از خانواده آغاز کنیم و بدانیم که کنترل و تربیت افراد و نیز دادن هشدارهای لازم در خانواده جدی گرفته شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: نباید بگذاریم اعتیاد وارد شهر، محله، مدرسه و خانواده ما شود در غیر این صورت باید آماده آلوده شدن خانواده هایمان باشیم.

صفاپور عنوان کرد:افغانستان امروز ده هزار تن مواد تولید میکند که این موضوع نشان دهنده افزایش پنجاه درصدی کشت مواد مخدر در افغانستان است و همین امر موجب حساسیت موضوع مبارزه با مواد مخدر می شود.

وی افزود:در نظرسنجی های موجود طی پنج سال گذشته، اولین و مهمترین دغدغه مردم، مواد مخدر است و همه در مقابله با آسیب های اجتماعی وظیفه ای داشته و باید به رسالت خود جهت ایجاد حساسیت لازم در جامعه برای جلوگیری از پیامدهای بعدی تلاش کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به عملکرد شهرداری در بحث پیشگیری و برخورد با معتادان متهاجر تصریح کرد:۴ شیلتر شبانه اقا و خانم و ۲مرکز نگهداری بهبود یافتگان خانم در استان وجود دارد که در بحث ساماندهی این مراکز همه دستگاههای قضایی، انتظامی و شهرداری همکاری داشته اند.

صفاپور اضافه کرد:ریشه همه آسیب های اجتماعی اعتیاد است و برای جلوگیری از بحرانهای بیشتر باید مبارزه با این پدیده در همه سطوح جدی گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها