خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

ورود ۲۵ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری استان

پیرنون گفت:در طول دوسال اخیر ۲۵ دستگاه خودرو سنگین توسط اداره کل راهداری استان خریداری شده که از این تعداد ۱۵ دستگاه آن ماشین الات جدید و به روز دنیاست که برای خدمت رسانی به مردم می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۱۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی که صبح امروز با حضور مسوولان انتظامی و استانی برگزار شد بیان کرد:روزانه هفتصد هزار ترافیک از جاده های استان تردد می کنند و جزو سه استان کشور در بحث افزایش تردد جاده ای هستیم و سعی می کنیم اقدامات ایمنی در جاده های استان را بوجود آوریم.

وی گفت:امسال سومین سال متوالی است که میزان تلفات تصادفات جاده ای را داریم و تمام تدابیری لازم اتخاذ شده و می توان گفت وارد فاز تازه ای شدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد:
هزینه کردن برای ایمنی جاده ها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، هزینه ساز بوده و فرهنگ سازی ترافیک در جامعه مغفول مانده است.

پیرنون عنوان کرد:ما بعنوان متولی جاده و پلیس بعنوان اعمال کننده قانون با کمبود فرهنگ و روانشناسی رانندگی در جامعه مواجه هستیم. امروز کاهش ۱۶ هزار کشته کار سختی است که نتیجه تلاش و تعامل دستگاهای خدمات رسان است.

وی افزود:ما معتقدیم خدمات با آمار ارایه شده تطابق ندارد و اعلام آمار یک وظیفه اداری است و ایجاد رضایتمندی مردم به دلیل تعامل و فعالیتهای دستگاههای ترافیکی است و عینیت بخشیدن به خدمات در طول راهها در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد:اندک منابع کشور باید در محل ها و زمان مناسب ارایه شود. با توجه به شرایط کشور، مدیریت و هنر ماست که این اندک منابع را برای رضایت عمومی استفاده نماییم.

پیرنون تصریح کرد:۲۵ دستگاه خودرو سنگین توسط اداره کل راهداری استان خریداری شده که از این تعداد ۱۵ دستگاه آن ماشین الات جدید و به روز دنیاست که برای خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی گفت:این امر با توجه به شرایط اقتصادی نشان می دهد خدمت رسانی و ارتقای امنیت جاده ای به مردم امری مهم برای ما می باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها