خبرهای داغ:
رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین:

تسریع ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار ما قرار دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از زحمات رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۰۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر حسين عمويی، رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار، حقایق‌پور گفت: مسولان شهرداری همواره با ما در انجام امور مربوط به شهدا همکاری خوبی داشتند که از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی می‌کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدیران مجموعه مدیریت شهری در تعویض سنگ مزار شهدا و نصب المان شهدای تک مزاری در آرامستان‌های قزوین اقدامات مطلوبی انجام دادند که قابل تقدیر می‌باشد.
در ادامه دیدار، عمویی گفت: هر کاری که از دست‌مان بربیاید و در توان‌مان باشد در ساماندهی گلزار شهدای قزوین و تعویض سنگ مزار شهدا دریغ نخواهیم کرد.
این مسوول افزود: در سال آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا اعتبارات خوبی را از طریق شورای اسلامی شهر قزوین برای تعویض سنگ مزار شهید و مرمت گلزار شهدا در بودجه 98 شهرداری قزوین اخذ کنیم.
رییس سازمان مديريت آرامستان‌های شهرداری قزوين گفت: مرمت گلزار شهدا کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم که در برابر رشادت‌های و ایثارگری‌های شهیدان ناچیز است.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها