ربیعی زمستان اراک را ندیده از فوتبال این شهر رفت !

در ۱۲ ساعت گذشته ، حتی یک دلیل ساده برای رفتن محمد ربیعی روی خروجی باشگاه نیامده و هر چه بوده تقدیر و تشکر و گل و بلبل !
کد خبر: ۹۰۸۸۷۹۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ در ۱۲ ساعت گذشته ، حتی یک دلیل ساده برای رفتن محمد ربیعی روی خروجی باشگاه نیامده و هر چه بوده تقدیر و تشکر و گل و بلبل !

 بازی با احساسات هواداران و مشتاقان فوتبال و هزینه هایی که معلوم نیست با کدام هدف صرف و حیف و میل می شود، ابهام بزرگی ست که ذهن هر مخاطبی را در این، رفت و آمدها درگیر می کند !

اینکه ربیعی تحمل سرمای اراک را نداشت ، یا زمستان فوتبال اراک، با آمدن یک مربی دیگر گرم می شود !؟ سئوالی ست که جواب آن یک جمله کوتاه است : فوتبال اراک با این آمدو رفت ها به جایی نمی رسد اما برخی ها! شاید به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند !!!!

اتفاقات اخیر در باشگاه آلومینیوم اراک عادی به نظر نمی رسد، رفتن محمد ربیعی و سکوت باشگاه در خصوص خبرهای منتشره پیرامون این استعفا ، و اینکه آیا این استعفا پذیرفته شده یا خیر! حکایت از آن دارد که ، احتمالاً در این جدایی طرفین منتفع می شوند و در پس ِ این همکاری دوستانه ، دعوای زرگری وجود داشته تا هر دو طرف به خواسته های خود، برسند !

آنچه مسلم است ، این است که باشگاه آلومینیوم ، نفر بعدی و جایگزین ِ ربیعی را در آب نمک خیسانده و محمد ربیعی هم به سرعت ِ برق و باد در یکی از تیمهای بالای جدول بعنوان سرمربی نقش آفرینی می کند !

اگر همین بادرانی که چند روز پیش هیاهوی زیادی در پیکار با اراکی ها برپا کرد مقصد بعدی محمد ربیعی بود تعجب نکنید و اگر مربی که قبلاً در این شهر سابقه هدایت اراکی ها را در کارنامه داشته است ،سکان هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت ، بازهم حیرت نکنید !

 

ارسال نظرات