خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد:

پایان مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور/ مرحله سوم از بهمن ماه

مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: ما خود را مدیون شهدا می دانیم و تلاش می کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر با سبک زندگی آنها آشنا شویم و آموخته های خود را در زندگی خود و نوجوانانمان کاربردی نماییم.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۰۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

رضا برزگر ابراهیمی مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی و اردوهای راهین نور با اشاره به این نکته که در هر دوره حدود 300 دانش آموز از مناطق عملیاتی بازدید می کنند اذعان کرد: اولین گروه از دانش آموزان در سال تحصیلی 97_98 از 15 مهر ماه سال جاری به مناطق عملیانی غرب کشور اعزام شدند.
وی ادامه داد: دومین دور اعزام دانش آموزان که قرار بود از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید کنند در گروه های مختلف از 4 آذر ماه به مناطق جنگی رفته اند که امروز، 20 آذر ماه آخرین گروه ما به قزوین باز خواهد گشت. همه دانش آموزان اعزامی در این دو دوره دختر بوده اند
ابراهیمی خبر داد: آخرین دوره اعزام ما یعنی مرحله سوم ویژه دانش آموزان پسر از اول بهمن ماه صورت می گیرد و دانش آموزان از مناطق عملیاتی در جنوب کشور(طلائیه، یادمان خرمشهر، اروند رود، هویزه، فکه، چزابه، دهلاویه و...) بازدید می کنند.
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین با یادآور شدن این نکته که اردوهای راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در کشور است، گفت: آنچه امروز سبب عزت ایران عزیز اسلامی ما گشته فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا نسل آینده ساز این کشور نیز باید به خوبی با این فرهنگ درآمیزد.
ابراهمی در پایان خاطرنشان کرد: ما خود را مدیون شهدا می دانیم و تلاش می کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر با سبک زندگی آنها آشنا شویم و آموخته های خود را در زندگی خود و نوجوانانمان کاربردی نماییم.
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها