خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد

لزوم تقویت حوزه‎های علمیه در سراسر کشور

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تقویت حوزه‎های علمیه در سراسر کشور، گفت: با استفاده از علم روز و اساتید قوی در موضوعات مختلف باید زمینه حضور مبلغان قوی در سطح جامعه را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۵۵۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

لزوم تقویت حوزه‎های علمیه در سراسر کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار با حجت الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فعالیت‎های جهاد کشاورزی، اظهار داشت: جهاد مزیتی که نسبت به ادارات دیگر دارد، این است که خالصانه در خدمت مردم است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت حوزه‎های علمیه در سراسر کشور، تصریح کرد: با استفاده از علم روز و اساتید قوی در موضوعات مختلف باید زمینه حضور مبلغان قوی در سطح جامعه را فراهم کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همان طور که مقام معظم رهبری بارها به اهمیت مسائل فرهنگی تاکید فرمودند توجه به مسئله فرهنگی بسیار مهم است و طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) باید الگوی خوبی در بین مردم باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام تقوی یادآور شد: چه در زمان ریاست شورای سیاستگذاری و چه در جایگاه فعلی ایشان از مدیران برتر و نمونه کشور هستند.

امام جمعه همدان ادامه داد: امیدوار هستیم با ثبت این تجارب سنگینی که در این مدت داشته اید که با موفقیت آن را سپری کرده اید دیگران را نیز با نحوه صحیح مدیریتی آشنا کنید.

در پایان این دیدار حجت الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از زحمات آیت الله طه محمدی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات