خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

امروز جنگ بین ایران و آمریکا ایدئولوژیک است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی دنیا به دو قطب با محوریت جمهوری اسلامی و محوریت آمریکا تقسیم شد، گفت: امروز جنگ بین ایران و آمریکا ایدئولوژیک است؛ انقلاب مبارزه اسلام با کفر بود به طوری که چهره واقعی دین را نشان داد و روز به روز بر طرفداران آن در دنیا افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۵۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

امروز جنگ بین ایران و آمریکا ایدئولوژیک استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در تجمع اعتراض‌آمیز اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان به جنایت‌های آل سعود با بیان اینکه امروز سخنرانی‌ها همچون عمل جراحی قلب است، اظهار کرد: نوع سخنرانی باید به شکلی باشد که نظام آسیب نبیند و در عین حال نقدها صریح و روشن بیان شود.

وی با تاکید بر توجه به اصل نظام و انقلاب در سخنرانی‌ها با بیان اینکه نباید به گونه‌ای سخنرانی کرد که مردم تصور کنند از انقلاب چیزی باقی نمانده است، افزود: کشور ما دارای انقلابی سالم و رهبری قاطع است، بر اساس قرآن حرکت و بر اساس منش و روش معصومین انقلاب راه به پیش خواهیم برد که در این مسیر همچون ائمه معصومین(ع) دچار گرفتاری‌های داخلی و خارجی هستیم که باید آنها را بیان کنیم اما کلان سیاستگذاری‌ها باید طوری باشد که بتوانیم اسلام، نظام، انقلاب و ایران را که در دنیا پرآوازه کرده‌ایم نگهداریم و این مقاومت ادامه پیدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران  در شرایطی شکل گرفت که دو قدرت غرب و شرق در دنیا وجود داشت، گفت: این دو قدرت بر سر مسائل ایدئولوژیک با هم سر جنگ نداشتند بلکه مبارزه این دو قدرت همانند دو لبه قیچی علیه خدایی و الهی بودن و جنگ برای قدرت بود که بر همین اساس دنیا را برای خود تقسیم کرده بودند.

وی با بروز انقلاب اسلامی سیاست تقسیم قدرت در دنیا به هم ریخت، به مبانی تحلیلی امام(ره) در ارسال نامه به گورباچف اشاره و عنوان کرد: امام(ره) بر اساس این مبانی تحلیلی که دو قدرت غرب و شرق دیگر نمی‌توانند دو قدرت باشند به گورباچف نامه نوشتند  چرا که دعوای دو قدرت سیاسی و اقتصادی به قدرت فرهنگی و اعتقادی تبدیل شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی دنیا به دو قطب با محوریت جمهوری اسلامی و محوریت آمریکا تقسیم شد، افزود: امروز جنگ بین ایران و آمریکا ایدئولوژیک است؛ انقلاب مبارزه اسلام با کفر بود به طوری که چهره واقعی دین را نشان داد و روز به روز بر طرفداران آن در دنیا افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه پشتوانه تحلیل نامه امام(ره) به گورباچف جنگ هشت ساله بود که تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران قد علم کردند، تصریح کرد: امروز هم به همین منوال هست و همه علیه جمهوری اسلامی ایستاده‌اند به طوری که تغییرات و تحولات زمانی و هویتی حاکی از به دست آوردن منافع است وگرنه همه آن طرفی هستند.

* ایران در تمام عرصه‌ها آمریکا را شکست داده و زمین‌گیر کرده است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب، مبارزه اسلام با کفر بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی رحمانیت،  قرآن و چهره واقعی اهل بیت(ع) را برای کسانی که نمی‌فهمند نشان داد و روز به روز بر طرفداران ایران اسلامی افزوده شد.

وی با  اشاره به اینکه امروز جنگ علیه جمهوری اسلامی از حالت نظامی‌گری خارج شده است، افزود: این به این دلیل است که در دوران هشت ساله که جنگ  نظامی در راستای براندازی نظام و از بین بردن انقلاب  صورت گرفت،  موفق نشدند کاری از پیش ببرند  بنابراین امروز در اتاق فکرها و پژوهشکده‌های خود مطالعات و تحلیل‌هایی علیه انقلاب اسلامی شروع کردند تا راه و روش چگونکی ضربه زدن به انقلاب را کشف کنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه دشمن با روی کار آوردن داعش به دنبال مخدوش کرده چهره اسلام و تحقق اهداف تعریف شده خود بود، گفت: داعش یک تفسیر وارونه شهادت‌طلبی بود ضمن اینکه یکی از رموز موفقیت شیعه کربلا، عاشورا و شهادت طلبی است و در فلسطین با شهادت طلبی رژیم صهیونسیتی را زمین‌گیر کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با پشتوانه پژوهشی قوی و قدرتمند در راستای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هر لحظه کار می‌کند و تولید می‌فرستد، گفت: این حرکت در زمان انقلاب شروع نشد بلکه  در قرن ششم هجری با نزول اولین آیات قرآن بر پیامبر(ص) آغاز شد به طوری که نخستین دایره‌المعارف اسلامی را غربی‌ها نوشتند و اجازه ندادند تا هیچ آیه‌ای بدون ترجمه و تفسیر خودشان به غرب برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه امروز آخرین ورژن استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران «نفوذ» است، افزود: امروز استکبار به دنبال جنگ نظامی با ایران نیست چراکه می‌داند هیچ‌گاه نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله نظامی کند بنابراین به مساله نفوذ روی آورده که باید مراقبت کرد.

وی با اشاره به لزوم حضور رزمندگان در جبهه‌های مقاومت سوریه، با بیان اینکه سوریه مصداق تنگه احد بود، عنوان کرد: اگر تنگه احد را از دست داده بودیم بلاهایی بسیار بر سر ما می‌آمد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها آمریکا را شکست داده و زمین‌گیر کرده است، گفت: هرجا که امت حزب الله، روحانیت، رهبر، مردم و شهدا وارد شدند شکست نخوردیم و به پیروزی و کامیابی دست یافتیم.

* امروز تز عربستان و آمریکا ایالتی کردن یمن است

وی ضمن محکوم کردن جنایت‌های آل سعود در یمن با بیان اینکه امروز ما در یمن پنجه در پنجه آمریکا هستیم، تصریح کرد: امروز  مشکل اصلی در داخل یمن بمباران توسط عربستان و آمریکا نیست، بلکه بزرگ‌ترین جنایت دولت فراری منصور هادی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احزاب موجود در داخل یمن بزرگ‌ترین دشمن این کشور است که اجازه پیروزی نمی‌دهد، افزود: این امر موجب شده که عربستان و آمریکا از خود مردم یمن علیه خودشان استفاده کند؛ احزاب داخلی در یمن بزرگ‌ترین مانع انصار حزب الله بوده چراکه به دنبال قدرت هستند.

وی با بیان اینکه امروز تز عربستان و آمریکا ایالتی کردن یمن است، در راستای از بین بردن حاکمیت ملی است، عنوان کرد: احزاب و گروه‌های  داخلی در یمن تصور می‌کنند ایالتی کردن یمن به نفع آنها است اما سخت در اشتباه هستند به طوری که رهبری نیز فرمودند امروز بزرگ‌ترین جراحت در یمن است، که این جراحت به معنای بزرگ‌ترین عملیات است چراکه در آنجا تنها شاهد جنگ دو گروه نیستم بلکه جنگ اسلام و کفر صورت گرفته است.

حاجی‌بابایی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام برای حمایت از مظلوم، با بیان اینکه امروز مردم یمن خواهان کمک هستند، افزود: خطاب آنان کاملا به طرف ما است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی  به صورت یکپارچه  در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: دشمن هم به صورت یکپارچه به مقابله با جمهوری اسلامی ایستاده،  اما در حین اینکه ما برابر دشمنان پرقدرت ایستاده و دفاع می‌کنیم متاسفانه  در درون هم افرادی وجود دارد که پیام‌هایی غیر از پیام ما مخابره می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس در تصویب cft به مخالفت صریح و آشکار رهبری بر تصویب این طرح اشاره و عنوان کرد: کجای جمهوری اسلامی ایران پیدا می‌کنید که نمایندگان مجلس به خدمت رهبری رفته و ایشان شفاف و روشن با cft مخالفت کند اما در نهایت نمایندگان در مجلس آن را تصویب کنند؟ اینکه رهبری فرمودند، cft را بررسی کنید، آیا به معنای تأیید، بیان، اعلام و تصویب آن است؟!

وی با بیان اینکه مطرح نکردن برخی مسائل کشور توسط نمایندگان به دلیل نامحرم بودن مردم نیست، بلکه به دلیل عدم سوء استفاده دشمن است، افزود: اکثر فشارها در تصویب این طرح به چند نفر از نمایندگان مخالف بود و کار به جایی رسید که بالاترین مقام رسمی سیاست خارجی کشور در برنامه‌ای کاملاً حساب شده جملاتی به کار می‌برند که هیچ یک از رژیم‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی تاکنون آن را بیان نکرده است به طوری که اینگونه اعلام می‌کنند در قبال مخالفت با cft  پول و پاداش دریافت کرده‌اید.

* اگر مجلس قدرتمند بایستد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود

حاجی‌بابایی اضافه کرد: در مجلس این چنین نیست که هر فردی را بخواهیم می‌توانیم استیضاح کنیم، به طوری که وزیر راه و شهرسازی چهار بار استیضاح شد و هر بار رأیش بیشتر  از قبل شد و در نهایت رفت و گفت هیچ کدام را قبول ندارم و 168 نماینده از او تشکر کردند.

وی با بیان اینکه امروز رهبری به جنگ اقتصادی و مقابله با دشمن در این جنگ اشاره می‌کند و افزود: در مجلس ما با این چنین افرادی کار را جلو می‌بریم که نظر عوض می‌کنند، ما گاهی تمام هنرمان این است که فردی دارای 20 درصد ضرر را کنار بگذاریم و 15 درصد ضرر را بیاوریم البته از بیان برخی مسائل پرهیز می‌کنیم  چراکه رهبری فرمود سخن گفتن از این موضوعات بازی کردن در زمین دشمن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در تمام مواضع بین المللی قدرتمندانه پیش رفته و موفق بوده است، تصریح کرد: اگر آمریکا از کار اقتصادی استفاده و تحریم و فشار اقتصادی را اعمال می‌کند تنها به این دلیل است که در تمام موضوعات شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه در جایی که با قرآن، اسلام، رهبری، شهید و مردم حرکت کردیم سرسوزن شکست نخوردیم اما وقتی با مسئولین کار داشتیم گیر و مشکل ایجاد شد، گفت: زخم ما اسلام، قرآن، نظام، انقلاب، شهید و مردم نیست بلکه اقتصادی است که دشمن روی آن دست گذاشته است به طوری که مشکل اساسی کشور اقتصاد لیبرال است که باید اصلاح شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما اسلام داریم، انقلاب کردیم و مواضعی را انتخاب کردیم که شفاف و روشن است، بیان کرد: فرد انقلابی کسی است که در تمام موضوعات موضع بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز موضع‌گیری در کشور انحرافی دارد، یادآور شد:  دزدبگیری حرف انقلابی نیست چراکه همه قبول دارند باید دزد را گرفت بنابراین باید انقلابیون درباره موضوعات مختلف مانند سخنان وزیر امور خارجه سخنرانی کنند که البته در این خصوص حرفی نمی‌زنند؛ ما با بازیگران گوناگون روبرو هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مجلس قدرتمند بایستد، بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل می‌شود، عنوان کرد: امروز مجلس ما ذوب در دولت است؛ باید تعامل وجود داشته باشد اما وقتی می‌خواهیم موضع بگیریم با گسل و چند جبهه روبرو می‌شویم و تمام فشارها از تمام ارکان و جاهای گوناگن به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجلس تنها رأی دادن ملاک نیست و نمی‌تواند نشانه شفافیت باشد، خاطرنشان کرد: فرد شفاف کسی است که در خارج از مجلس موضع‌گیری خود را اعلام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات