خبرهای داغ:
تجمع اعتراض‌آمیز اساتید، طلاب و روحانیون همدان در حمایت از مردم مظلوم یمن با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیون همدان در حمایت از مردم یمن برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظهر امروز  جمعی از اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه همدان در اعتراض به جنایت‌های آل سعود در یمن کشتار مردم مظلوم این کشور با حضور در حوزه علمیه آخوند تجمع کردند.

در  این تجمع اعتراض‌آمیز که به همت حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد،  سردار مجیدی فرمانده و سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سردار کامردانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی حضور داشتند.

اساتید، طلاب و روحانیون در این تجمع ضمن محکومیت جنایات آل سعود و اربابانش در یمن، خواستار واکنش سریع و قاطع سازمان‌های حقوق بشری در این خصوص شدند.

حاضرین در این مراسم با سر دادن  فریاد «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود خائن» خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه عربستان در یمن و مستکبران و جنایتکاران جهان اعلام کردند.

 طلاب و روحانیون با همراه داشتن پلاکاردهایی با شعارهای «آل سعود و آل غارت، صد موشک رعد در انتظارت»، « درود بر رزمندگان یمن»، «مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر آمریکا»، « نحن انصارالله»، «من یمنی‌ام»، «الموت الامریکا»، «الموت الاسرائیل» و... حمایت خود را  نیز از مردم  مظلوم  یمن اعلام کردند.

در این مراسم حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات