خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

روایت شهامت رزمندگان تمام نشدنی است

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: با همت و خردمندی نیروهای پاسدار قرار گاه خاتم الانبیا در دوران دفاع موج شکن های اروند رود با کمترین امکانات ولی با بارزترین توانمندی توان حمله به دشمن بعثی را مهیا میکرد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۷۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل باجلان رزمنده هشت سال دفاع مقدس در جمع کاروان راهیان نور دانش آموزان شهرستان قزوین و در دیدار از منطقه جنگی اروند رود در دوران دفاع، از شهامت ها و سرافرازی غواصان و نخبگی رزمندگان آن دوران روایت کردند.
وی خاطرنشان کرد: با همت و خردمندی نیروهای پاسدار قرار گاه خاتم الانبیا در دوران دفاع موج شکن های اروند رود با کمترین امکانات ولی با بارزترین توانمندی توان حمله به دشمن بعثی را مهیا میکرد.
باجلان یادآور شد: این اختراع در اوج و شلوغی جنگ نشان از همت والی و اراده عالی رزمندگان بوده که بیانگر این است که با کمترین تجهیزات هم می توانیم در برابر دشمن تا دندان مسلح پیروز باشیم.
این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به اهمیت اردوی راهیان تور اشاره کرد و عنوان کرد: راهیان نور بهانه ای شده است تا ملت ایران اعم از دانشجو، دانش آموز و.... طالب دانستن این که در دوران دفاع مقدس علل و عوامل تجاوز استکبار جهانی و همچنین شجاعت رزمندگان و اینکه چه عواملی باعث انگیزه و همه این ها می شود را پیدا کرد.
وی تصریح کرد: حضور شما دانش آموزان عزیز در این مناطق و یادمان ها موجب کسب معرفت و معنویت است و به این نتیجه می رسیم که سفر با برکت شهداء همچنان پرمحتوا است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها