خبرهای داغ:
یادداشت روز/ صادق چگینی:

استیضاح وزیر خارجه، مظلوم نمایی هوشمندانه

استیضاح ظریف پس از اعلام خبر پولشویی گسترده در کشور بیشتر شبیه یک جوک و داستان تخیلی می باشد. ظریف در آن مصاحبه جنجالی کد خاص را به بیگانگان با فرکانس خاص فرستاد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۶۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

خبرگزاری بسیج قزوین: استیضاح ظریف پس از اعلام خبر پولشویی گسترده در کشور بیشتر شبیه یک جوک و داستان تخیلی می باشد. ظریف در آن مصاحبه جنجالی کد خاص را به بیگانگان با فرکانس خاص فرستاد.
برای این کار ابتدا نیاز بود با جنجال رسانه ای اصل موضوع گم شود تا با مظلوم نمایی و دو قطبی کاذب دامنه ذهنیت جامعه را به سمت تصویب لوایح چهارگانه هدایت کند.
واضح و مبرهن است که استیضاح ظریف رای نمی آورد، ظریف با ۲۵۰رای مجدد به عنوان وزیر خارجه منصوب خواهد شد. از مجلسی که سلفی گرفتن با موگرینی بزرگترین افتخارش می باشد انتظار هیچ برخوردی نمی شود. تاریخ قضاوت خواهد کرد که در ۴۰سال انقلاب ۴۵ توافقنامه کلان با دنیا به ثبت رسیده و بیش از ۳۲ توافق آن توسط دولت روحانی و شخص ظریف منعقد شده است.
ظریف سرعت گیر انقلاب بوده و هرجا وارد شده جز دادن نقد و گرفتن نسیه هیچ خیری نداشته است.
آقای ظریف اگر در کشور پولشویی وجود دارد که دارد! چرا آن را به مخالفان لوایح چهارگانه ربط می دهید تا این قرار داد استعماری را به ملت تحمیل کنید؟ فساد در حوزه اداری و اقتصادی وجود دارد، اما تنها راه مبارزه با آن برجام و fatfنیست. چرا در کشور قوانین را اجرا و اصلاح نمی کنید و انتظار دارید که ایران را به زیر یوغ استعماری ببرید؟ دارو دسته نیویورکی ها در سیاست و دارو دسته پاریسی ها در خودرو، دارو دسته بروسلی هم در اقتصاد پدر مردم را در آوردند. مخالفان fatfمخالف شفاف سازی هستند؟ این بزرگترین توهین به شعور کسانیست که همانند برجام انها را دلواپس نامیدید و امروز گناه آن را بر گردن روزنامه کیهان می اندازید.
مجلس با ظریف عکس سلفی خواهد گرفت و با شادی بدرقه می شود، بازی هوشمندانه رسانه های زرد اصلاح طلب با دو قطبی سازی مبنی بر اینکه هرکس مخالف سی اف تی باشد باند بزرگ ثروت و فساد است و از شفافیت می ترسد، اگر قوه قضاییه اقتدار و جرات به خرج دهد از کجا آورده اید را در خصوص همه مدیران به اجرا خواهند گذاشت تا مشخص شود نجومی بگیران و وزرای میلیاردی موافق سی اف تی در کجای کار قرار دارند!!
آقای ظریف به چند سوال ذیل پاسخ دهید، کشور دانمارک به عنوان عضو کار گروه ویژه اقدام مالی در مستر بانک تنها یک فقره پولشویی۲۰۰میلیارد دلاری کشف شد، و بیش از ۴۷ درصد پولشویی دنیا تنها در آمریکا و اروپا اتفاق می افتد، مگر عضو این پیمان اف ای تی اف نیستند؟
۲. چرا داعش و بوکوحرام می توانند انتقال پول داشته باشند اما ایران نمی تواند؟
۳. رییس این نهاد بین دولی پولشویی و مبارزه با تامین تروریسم وزیر خزانه داری آمریکا، ناظرین عربستان و اسراییل هستند!وزارت خزانه داری آمریکا به فرموده رهبر انقلاب اتاق جنگ علیه ملت ایران است که شما به دنبال گزارش تمام تراکنش های مالی و محرمانه کشور برای دشمن هستید!
۴.به جای گزارش کار به دشمن ابتدا جلوی قاچاق ۲۰میلیارد دلاری را گرفته و مواد مخدر را به صفر برسانید، اختلاس گران و نجومی بگیران و آقا زاده هایی که به عنوان گروگان در خانه دشمن تربیت می شوند را برای مردم شفاف سازی کنید.
۵. آقای ظریف تاریخ گواهی خواهد داد که شما و شخص روحانی انقلاب را به ترمیدور سوق دادید.
۶. فریاد های شما و رییس جمهور و حامیان آفتاب تابان و قسم های جلاله را یادمان نرفته، بهتر است با برجام های پی در پی نان ملت را بیشتر از این آجر نکنید.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها