نماینده سابق مردم بوکان در مجلس:

بسیجیان کردستان نقش بزرگی در برقراری امنیت منطقه دارند

نماینده سابق مردم بوکان در مجلس گفت: عضو کمیسون امنیت مجلس هفتم در بوکان گفت: بسیجیان کردستان نقش بزرگی در برقراری امنیت منطقه دارند.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۵۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سال روز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در راستای تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان بوکان با حضور گسترده بسیجیان، اقشار مختلف مردم و مسئولان در سالن ۳ هزار نفری میلاد نور این شهر برگزار شد.

رشید جلالی عنوان کرد: همه هم سن و سال های ما در این شهر و دیگر شهرهای کرد نشین به خوبی وضعیت اسف ناک اوائل انقلاب را به یاد دارند که بازگو کردن آن چندین سخنرانی چند ساعته می خواهد.

وی ادامه داد: اکنون مردم بوکان به خوبی امنیت را درک کردند و قدر این امنیت را که با خون هزاران شهید به وجود آمده می دانند و برای ادامه آن جان فشانی می کنند.

نماینده مردم کرج در دور هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام نیروهای که در اوائل انقلاب از جای جای کشور به این مناطق آمده بودند تنها یک هدف داشتند و آن هم حفظ یکپارچگی کشور و ایجاد امنیت برای مردم کرد است که خوشبختانه به این مهم رسیدیم.

جلالی با اشاره به نقش بسیج در برقرار این امنیت، عنوان کرد: بی تردید اگر در اوائل انقلاب بسیج مردمی در جای جای کشور به ویژه در کردستان شکل نمی گرفت هیچگاه نیروهای نظامی به تنهایی نمی توانستند به پیروزی دست یابند.

وی افزود: بسیجیان کردستانی همراه دیگر نظامیانی که از سراسر کشور به این منطقه آمده بودند در اوج غربت به شهادت رسیدند تا مردمان این سرزمین پاک در آینده امنیت پایدار را تجربه کنند و در این راه نقش ویژه ای داشته و دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار