خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر:

بسیج در تمام عرصه‌ها به فرهنگ جامعه اعتلا بخشیده است

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به 40 سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در این مدت 40 سال انقلاب اسلامی این بسیج بوده که از لحاظ امنیت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی به فرهنگ جامعه اعتلا بخشیده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۳۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

بسیج در تمام عرصه‌ها به فرهنگ جامعه اعتلا بخشیده استسرهنگ حمید مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: بسیج تنها دفتری است که گنجایش ثبت‌نام گمنامان را دارد؛ بسیج آماده شدن برای هر کاری است  که مطابق ارزش‌های الهی و اسلامی است.

وی با اشاره به 40 سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این مدت 40 سال انقلاب اسلامی این بسیج بوده که از لحاظ امنیت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی به فرهنگ جامعه اعتلا بخشیده است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایرابراز داشت: همه مردم ایران بالفطره بسیجی هستند و باید بسیج را حفظ کنیم تا جامعه نیاز به بیگانگان نداشته باشد.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت افزود: باید وحدت در کشور حفظ شود تا جامعه اسلامی به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

مرادی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری مجمع قشر بسیج فرهنگیان، برگزاری نشست بصیرتی  و برنامه‌های تربیتی، دیدار با خانواده شهدا و... از جمله برنامه‌های بسیج فرهنگیان در این هفته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات