خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بسیج، تفکر الهی امت اسلام

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بسیج تفکر الهی امت اسلام است و تنها مولفه و موضوع نابی بوده که توانسته ایم این فرهنگ را به کشورهای منطقه و جهان صادر کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بسیج تفکر الهی امت اسلام است و تنها مولفه و موضوع نابی بوده که توانسته ایم این فرهنگ را به کشورهای منطقه و جهان صادر کنیم.
سردار محمد شاهرخی ضمن تبریک هفته بسیج و ماه پر برکت ربیع الاول گفت: بسیج کلمه طیبه و تفکر ناب الهی محور بوده و انقلاب اسلامی به پشتوانه این تفکر توانسته است از بحرانهای زیادی سربلند عبور کند.
وی در ادامه با اشاره به حضور بسیج در صحنه های مختلف نیازهای کشور تصریح کرد: بسیج نیرویی مردمی با تکیه بر معنویات و شور و شعور بالا هوشمندانه در صحنه ها وارد شده و توانسته است بار سنگینی را از دوش ملت بردارد و شیطنت رسانه های خارجی و دشمنان انقلاب برای تخریب بسیج هیچ تاثیری در اراده ملت و بسیجیان ندارد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تبیین کرد: پیام ما به دشمنان انقلاب و این مرز و بوم همان پیام شهید بهشتی می باشد که فرمودند: از دست ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
سردار شاهرخی تصریح کرد: آنها قدرت بسیج را درک کرده اند و می دانند تفکر بسیج سد نفوذ ناپذیر انقلاب در برابر ابرقدرت ها است.
سردار شاهرخی در پایان گفت: بسیج بر آمده از متن مردم بوده و محدود به قشر خاصی نیست. هرکس دلسوز نظام و رهبری باشد و برای انقلاب و آرمان های ملت ایران تلاش کند بسیجی می باشد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها