خبرهای داغ:
مسوول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح

فریادخواهی های دنیا برگرفته از اندیشه شیعه است/ فضای مجازی معادله دو وجهی

سردار اثباتی عنوان کرد:روز به روز اندیشه اسلام گرایانه در دنیا در حال گسترش است. امروز همه فریادخواهی های دنیا برگرفته از اندیشه شیعه است.
کد خبر: ۹۰۸۲۹۲۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار بهروز اثباتی مسوول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجمع پنج هزار نفری بسیجیان استان قزوین که در شبستان امام علی(ع) مسجدالنبی برگزار شد بیان کرد:
وضعیت منطقه برای همه روشن است. امروز دنیا جبهه ای بین سپاه حق و جناح باطل است. در این اوردگاه که همه قدرتها درگیر هستند، جناح حق در چه جایگاهی قرار دارد.

وی گفت:اولین نکته کلیدی این است که نظمی که ظالم در یک طرف قدرت و مظلوم در سمت دیگر بود امروز چگونه تفسیر می شود. انقلاب اسلامی این نظم دروغین را برهم زد و امام راحل پایه گذار آن بود.

مسوول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:اگر در صحنه هستیم یاداور این موضوع است که انقلاب اسلامی نفی دولتهای ظالم است و امام راحل با استفاده از امت، مکتب و ساختار توانست انقلاب را پایه گذاری کند.

سردار اثباتی عنوان کرد: سالهاست که دشمن با حربه های مختلف به دنبال اثبات این است که انقلاب اسلامی به پایان خود رسیده اما از بین ارکان چهارگانه انقلاب هیچ یک ضعیف نشده و همراه با رهبر فریاد می زنند که ما یک انقلابی هستیم.

وی افزود:روز به روز اندیشه اسلام گرایانه در دنیا در حال گسترش است. امروز همه فریادخواهی های دنیا برگرفته از اندیشه شیعه است.

مسوول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هر جا که بسیجی برای مسایل راه حل پیدا کند، بسیج، فعال است که فضای مجازی یکی از آنهاست و فضای مجازی در دنیای امروز معادله دو وجهی است.

سردار اثباتی خاطرنشان کرد:حضور بسیجیان در فضای مجازی معادله دشمن را به هم زده و قدرت انقلاب اسلامی به برکت رهبری و توده ی مردم و سازمان بسیج، هر روز افزایش می یابد.

وی اضافه کرد:هر جایی در دنیا که دشمن ساختارشکنی کرده و مکتب ساخته، فرهنگ بسیجی به شکل مردم نهاد در مقابل دشمن بعنوان مکتب شیعی شکل گرفت.

این مسوول نظامی بیان کرد: امروز ام القری جهان اسلام تفکرات شما بسیجیان در نشست های بصیرتی است که تیری به سمت دشمنان است و الگوی شما معادلات دنیا را به هم زده است. وظیفه همه ما دفاع از انقلاب و تبلیغ اندیشه های امام و مقام معظم رهبری است.

سردار اثباتی عنوان کرد:امروز دنیا تشنه وجود بسیجیان و پیام بسیج است. در مکتب انقلاب و در سازمان بسیج معنویتی وجود دارد که جوانان جهان به دنبال ان هستند.

وی گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی نیاز امروز جهان است که با حکومت عدل الهی به دست امام زمان این تمدن ایجاد می شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها