خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان قزوین خبر داد:

اعزام 300 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور

سرهنگ صادق پور گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۰۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان خواهر مقطع دوم دبیرستان شهرهای اقبالیه، محمود آباد، چوبیندر، کوهین و طارم‌سفلی استان قزوین همراه جمعی از مربیان آموزش دفاعی، فرهنگیان، روحانیون و راویان دفاع مقدس در قالب هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از اردوهای راهیان نور ویژه خواهران می باشد که این دانش‌آموزان طی مدت دو روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، اروند و... بازدید خواهند کرد.
صادق پور گفت: برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز در این سفر معنوی برنامه ریزی شده است‌.
این مسوول یادآور شد: راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین بیان کرد: در این برهه از زمان نرم‌افزاری قوی‌تر و بهتر از نرم افزار شهدا در راستای توسعه فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود ندارد.
وی ابراز کرد : دانش آموزان با الگو برداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس با سلاح بصیرت و خودباوری با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می کنند.
صادق پور در خاتمه یادآور شد: ما باید ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم چرا‌که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها شاهد آن هستیم، مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر بوده و باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها